Even voorstellen! — Dutch (Netherlands)

Even voorstellen!

Opties
manonkovacs
manonkovacs Berichten: 3 Member
Hoi! Mijn naam is Manon en ik ben al langere tijd lid van MyFitnessPal. Afgelopen half jaar heb ik een traject gevolgd met online coach, voedingstracker, krachttraining en gedragslessen. Ik begon in de zomer met 84 kilo en was na het half jaar ruim vier kilo afgevallen. Helaas door de feestdagen weer aangekomen dus sinds gisteren weer gestart met mfp. Het traject volg ik niet meer, dat vond ik na een half jaar toch niet de 80 euro per maand waard, voornamelijk omdat ik fitness/krachttraining niet geweldig vind. Dus heb besloten mijn oude hobby paardrijden weer op te pakken en daarnaast nog een andere sport (waarschijnlijk CrossFit). Ook ben ik van plan vaker de fiets te pakken ipv de auto. Mijn doel is in september 8 kilo kwijt te zijn; een kilo per maand ongeveer. Veel goede voornemens dus ;-).

Het lijkt me leuk om elkaar te motiveren en inspireren. Dus als je het leuk vindt om vrienden te worden, stuur vooral een verzoek.

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Manon, welkom en succes. Heb je goede doelen gesteld qua macro’s en hoeveelheid kcal die je binnen mag krijgen per dag of week?

    Meten is weten en daarmee kan je ook resultaten gaan halen.
  • odette2010
    odette2010 Berichten: 11 Member
    Opties
    Hoi Manon... Ik heb de app nu 2 weekjes maar zou ook wel een maatje kunnen gebruiken ... extra steun is welkom. Dus als je interesse hebt?? Groetjes odette
  • kaassink5033
    kaassink5033 Berichten: 3 Member
    Opties
    Hey Manon,
    Ook ik heb al eerder met mfp afgevallen maar ongemerkt zitten de kilo’s er ook zo weer op. Het bekende jojo-effect. Nu sinds 2 jan. weer goed begonnen. Streven is om eind april al 7 a 8 kg kwijt te zijn. Dan ga ik naar Bali!

    Groetjes Kim
  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    Welkom! Ik heb je toegevoegd! Eerste tip, kijk hier in de community even van BMR en TDEE is en stel daar je doelen mee in! Heeft mij erg geholpen.

    Weet je al welke dagen je ga paardrijden? CrossFit ga doen en op welke dagen je met de fiets ga? Als je dit van te voren al verzin is de uitvoering meestal makkelinker, voor mij tenminste.

    Succes! Ervaringen, tips en mindere ervaringen mag je altijd delen!