Week gemiddelde gewicht — Dutch (Netherlands)

Week gemiddelde gewicht

Opties
Omdat het gewicht per dag flink kan verschillen is het lastig te zien hoe veel het nu echt veranderd. Wat hierbij helpt is iedere week het gemiddelde gewicht te pakken. Nu reken ik dat elke week met de hand uit. Ik denk dat dit een goede functie zou zijn om toe te voegen aan mfp.

Reacties

  • Sylli8
    Sylli8 Berichten: 23 Member
    Opties
    Ik weeg me maar 1x per week dus geen idee wat ik alle dagen ervoor weeg.Dus weinig last van dat geschommel denk ook niet dat het de bedoeling is om jezelf elke dag te wegen dat daarom die functie er niet op zit
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Het is zeker aan te raden je elke dag te wegen, omdat je gewicht fluctueert in de week. Door het weekgemiddelde te nemen krijg je een beter beeld hoe je trend is.
  • Damiet27
    Damiet27 Berichten: 20 Member
    Opties
    zelf kies ik bewust ervoor om me 1 keer per week te wegen. omdat ik weet dat het kan schommelen kan dit negatief bij mij binnen kkmen dus hou het mooi bij 1 keer per week
  • mariskakokstaps
    mariskakokstaps Berichten: 116 Member
    Opties
    Ik kies ook bewust voor 1 keer per week wegen. Voor mij psychisch beter!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,446 MFP Moderator
    Opties
    Ik heb niet eens een weegschaal! Toch nu en dan bij de sportschool als ik er tijd voor heb.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik kies ook bewust voor 1 keer per week wegen. Voor mij psychisch beter!
    Puur omdat je daadwerkelijk maar 1x op de weegschaal 'moet' staan? Met 1x maak of breek je wel de dag als je daar gevoelig voor bent, waar bij het dagelijks wegen meer inzicht geeft in dat je gewicht fluctueert.

    Maar als 1x voor jou werkt, is dat prima zo natuurlijk.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 699 Member
    Opties
    Ik heb ook geen weegschaal...
    Idd ook bij de sportschool
  • lisa_holk
    lisa_holk Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik weeg gewoon dagelijks en weet dat het kan schommelen. Zolang gemiddeld genomen het de goede kant op gaat is het prima. Als ik een keer erg zout gegeten heb, weeg ik me de volgende dag trouwens niet. Dan hou je zoveel vocht vast dat het wat zinloos is.
  • johnboysenior
    johnboysenior Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik weeg 1 x per week en meet 1x nek, buik, heup per maand. Daar voel ik mij het beste bij. Ik wil mijn eerste doel ook op een goed berijkbaar getal gezet, - 5 kilo. Dit stimuleert mij om bewust met mijn voeding om te gaan. Ik wens iedereen veel succes.