Steun maatjes gezocht — Dutch (Netherlands)

Steun maatjes gezocht

Opties
preccait76
preccait76 Berichten: 2 Member
Ik ben op zoek naar steun maatjes
Ik ben voor de 100x weer begonnen. Kan we wat steun gebruiken.
Al eerder mfp gebruikt dus nu ook weer.
Dit keer ook de stal gezet richting de diëtiste de afspraak staat.
Moet heel wat kilo’s kwijt, plan is dit per 5 kilo te doen en tot het gewicht wat goed voelt. Ik ben moeder van 2 kinderen en werk veel. Daarnaast beperkt in mijn beweging door slechte knieën.
Lijkt het je wat in samen de strijd tegen de kilo’s aan te gaan voeg mij maar toe

Reacties

  • Madeliefje222
    Madeliefje222 Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik heb je toegevoegd :) :) laten we er samen tegenaan gaan!
  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    Ik heb je toegevoegd!
  • mariscavisser
    mariscavisser Berichten: 8 Member
    Opties
    Ik heb je uitgenodigd. Leuk om elkaar te steunen
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Succes! Voeg me maar toe hoor :)
  • bramtimmerman
    bramtimmerman Berichten: 1 Member
    Opties
    Het beste voor mij helpt met een Koolhydraat arm dieet. Ik ben op 14 januari gestart en sinds dan van 84.3kg tot vandaag 76.6kg gegaan met a'dere woorden 7.9kg kwijt in 16 dagen. Ik raad u dit ten sterkste aan. Geen geld naar een diëtiste of andere. Gewoon, rekening houden dat u maar 1x een kh moment inlast. Als je meer info wil laat zeker een berichtje achter. Groetjes.
  • MaschaOS87
    MaschaOS87 Berichten: 2 Member
    Opties
    Ahhh zo herkenbaar. Ik heb al sinds de middelbare een instabiele knie... maar merk dat krachttraining me echt helpt 🥰
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    > @bramtimmerman zei:
    > Het beste voor mij helpt met een Koolhydraat arm dieet. Ik ben op 14 januari gestart en sinds dan van 84.3kg tot vandaag 76.6kg gegaan met a'dere woorden 7.9kg kwijt in 16 dagen. Ik raad u dit ten sterkste aan. Geen geld naar een diëtiste of andere. Gewoon, rekening houden dat u maar 1x een kh moment inlast. Als je meer info wil laat zeker een berichtje achter. Groetjes.

    https://www.nu.nl/eten-en-drinken/5895591/ketogene-dieet-is-populair-goed-idee-om-koolhydraat-arm-te-eten.html

    Wordt niet echt aangeraden 😁 Ik minder weleens ivm histamine intolerantie. Maar geen dieet wat aanbevolen wordt.
    Een tekort aanhouden maar geen complete voedingscatogorie uitsluiten.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Het beste voor mij helpt met een Koolhydraat arm dieet. Ik ben op 14 januari gestart en sinds dan van 84.3kg tot vandaag 76.6kg gegaan met a'dere woorden 7.9kg kwijt in 16 dagen. Ik raad u dit ten sterkste aan. Geen geld naar een diëtiste of andere.
    Je raadt dit aan op basis van....je eigen gewichtsverlies? Je hebt waarschijnlijk in een heel groot tekort gezeten waardoor je al het gewicht bent verloren (waarschijnlijk heel veel vocht en niet zozeer vet), staat los van "koolhydraat arm eten".

    Het leven wordt zoveel makkelijker als je gewoon je eetpatroon aanpast dat je minder binnen krijgt dan je verbrandt.
  • zeetje
    zeetje Berichten: 7 Member
    Opties
    Hoi hier ook moeder van 2, werk momenteel niet en sinds een week voor de zoveelste keer weer begonnen. Ik train veel met kettlebells, mij bevalt het omdat ik dat vanuit thuis kan doen, heb het idee dat de meeste oefeningen niet belastend zijn voor de knieën, maar zou zeker onder begeleiding beginnen. Ik weet niet zo goed hoe je moet toevoegen🙈 als je mij wil toevoegen graag!
  • Phinemien
    Phinemien Berichten: 11 Member
    Opties
    Hoi,
    Morgen ben ik drie weken bezig.
    Ik heb, heel lang geleden, mfp ook eens geprobeerd maar w1s er niet zo fel mee bezig.
    Nu weer opgeraapt en mijn ogen worden groter elke dag! Ik schrik nu pas hoeveel caloriën alles is.
    Ik voeg je graag toe, misschien kunnen we elkaar wel motiveren?
    Delphine X
  • rickvanrijn
    rickvanrijn Berichten: 27 Member
    Opties
    Inspiratie nodig? Voeg me toe en neem een kijkje in mijn dagboek. Zit nu al maanden rond de 1800kcal en ben helemaal droog voor de vakantie. Vragen over voeding die ik invoer? Stel ze gerust!