Levensstijl veranderen — Dutch (Netherlands)

Levensstijl veranderen

Opties
mikita18
mikita18 Berichten: 1 Member
Hoi! Dit jaar als goede voornemen om 10 kilo af te vallen en me er ook echt aan te houden. Wil me weer goed, op mijn gemak en trots voelen in mijn lichaam. Wie helpt mij in dit avontuur en heeft er tips kwa voeding waar weinig calorieen in zitten maar waar je wel een vol gevoel van krijgt. Heb vrij zwaar werk dus krijg snel een honger gevoel. Laten we elkaar steunen. Ben er natuurlijk ook voor anderen als ze steun en een praatje nodig hebben. Groetjes Mikita

Reacties

  • Meliss1Senna
    Meliss1Senna Berichten: 25 Member
    Opties
    Ik wil je er wel bij helpen! Voor mezelf maak ik kleinere doelen ik wil nu nog 6kg kwijt, dus bedenk ik over 3 weken ben ik 3kg kwijt ongeveer. en zo stapje voor stapje! zie je ook sneller resultaat en is het makkelijker vol te houden
  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Hoi Mikita welkom op mfp
    Zou beginnen met het uitrekenen van je bmr en tdee daar kan je calculator vinden via bijv Google dan weet je je rust stofwisseling en je onderhoud vanuit daar kan je betekenen hoeveel cal en dat is natuurlijk afhankelijk van je werk en of je training
    Heb je uitnodiging gestuurd en wens je succes en mochten er vragen zijn roep je maar , groetjes Yvon
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Voeding waar je een vol gevoel van hebt..
    Kwark en skyr..is eiwit rijk voedsel. En laag in calorieën.
    Ik eet het als ontbijt met wat bloemenhoning.
    Wortel komkommers en snacktomaatjes als tussendoortjes.
    Vooral wortels geven een vol gevoel en zitten vol met vitamine A.