Nieuw in de community — Dutch (Netherlands)

Nieuw in de community

Opties
Hallo allemaal.

Ik ben nieuw in de community en ben sinds oktober bezig met gezonder eten en afvallen. Ik ben vanaf 16 oktober al 17 kilo kwijt en wil in totaal minimaal 45 kilo kwijt. Misschien dat er nog tips zijn hier waar ik iets aan kan hebben.

Groet,
Marjolein

Reacties

  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Hoi Marjolein welkom maar volgens mij heb je geen tips nodig als je al zoveel bent afgevallen succes hier en goed bezig 💪🏻 groetjes Yvon
  • piercinggirl83
    piercinggirl83 Berichten: 26 Member
    Opties
    Dank je wel, we kunnen altijd tips delen en ik kan altijd meer leren of tips krijgen. Ik heb een praktijkbegeleider die mijn spreekwoordelijk stok achter de deur is wat mij weer helpt. Ik kom daar en zij weegt mij. Dan weet ik zeker dat ik nu niet meer verslap. We begonnen met eens in de 2 à 3 weken en we hebben nu onze afspraak 2 maanden verderop gepland. En hierna gaan we kijken of ik haar nog nodig heb of er klaar voor ben om niet meer naar haar toe te gaan maar dat stukje los te laten.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Welkom! Succes en als je vragen hebt, stel ze gerust.
  • joyceo905
    joyceo905 Berichten: 17 Member
    Opties
    Hoi Marjolein, heb je dingen waar je tegenaan loopt? Dan kunnen we daar gerichte tips op geven.
  • piercinggirl83
    piercinggirl83 Berichten: 26 Member
    maart 2019 aangepast
    Opties
    Op dit moment eigenlijk niet. Het is alsof er een knopje is omgegaan die door wil zetten... maar ben wel bang dat wanneer ik de praktijk ondersteuner me los laat dat mijn verslaving aan eten weer de kop op steekt. Maar met wat meer "controle " erop lukt het mij makkelijker. Misschien dat iemand weet hoe je het beste je stok achter de deur ykan los laten?? Tot nu toe heb ik de verslaving los kunnen laten......