Afvallen voor bruiloft (medebruidjes?) — Dutch (Netherlands)

Afvallen voor bruiloft (medebruidjes?)

Opties
louli1988
louli1988 Berichten: 1 Member
Ik ben al een jaar of 15 in 'gevecht' met mijn gewicht maar nu ik in september 2019 ga trouwen ga ik het weer proberen! Het liefst raak ik 20 kg kwijt maar dat is denk ik wel erg veel. Zijn er meer bruiden die aan het afvallen zijn voor hun grote dag? Of misschien wel bruidegommen? Het lijkt me leuk om ervaringen en aanmoedigingen te delen met als gezamelijk doel, stralen op de grote dag! ;)

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik ga zeker niet trouwen, maar welkom en veel succes! 20kg in een halfjaar is wel een erg hard doel lijkt me, maar wie weet? Als je vragen hebt, stel ze gerust.
  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Haha laurens nee ik ga ook niet trouwen maar in ieder geval succes met afvallen en vindt 20 kilo ook veel maar goed je hebt een mooi doel om je best voor te gaan doen
    Groetjes Yvon
  • piercinggirl83
    piercinggirl83 Berichten: 26 Member
    Opties
    Ik ben al anderhalf jaar getrouwd dus daar hoef ik het niet voor te doen. Maar ben op 16 oktober begonnen met een start gewicht van 117 kilo. Ik weeg nu 98 kilo. Met 1600 calorieën op een dag en 3x per week sporten ben ik nu 19 kilo kwijt. Het is niet onmogelijk maar je moet er wel zelf hard voor werken.

    Succes!
  • Joyce040617
    Joyce040617 Berichten: 15 Member
    Opties
    Ik trouw ik augustus en ben hier na lange tijd ook terug begonnen! Ik ben ondertussen een maand bezig maar amper gewicht kwijt, deze app is nieuw voor mij dus hopelijk helpt deze mij wel. 😉 ik moet 6kg kwijt, lijkt een eeuwigheid te duren! Veel succes.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Geduld hebben, je kan niet verwachten dat je 6 kg in een maand kwijt bent
    Mensen willen tegenwoordig alles snel, en afvallen moet ook snel.

    Terwijl consistentie en geduld hebben het belangrijkste is naast uiteraard in een calorietekort eten.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    > @Gustaaf85 zei:
    > Geduld hebben, je kan niet verwachten dat je 6 kg in een maand kwijt bent
    > Mensen willen tegenwoordig alles snel, en afvallen moet ook snel.
    >
    > Terwijl consistentie en geduld hebben het belangrijkste is naast uiteraard in een calorietekort eten.

    Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel overgewicht er is om te beginnen
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Sandraatje123 schreef: »
    > @Gustaaf85 zei:
    > Geduld hebben, je kan niet verwachten dat je 6 kg in een maand kwijt bent
    > Mensen willen tegenwoordig alles snel, en afvallen moet ook snel.
    >
    > Terwijl consistentie en geduld hebben het belangrijkste is naast uiteraard in een calorietekort eten.

    Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel overgewicht er is om te beginnen

    Dan is het nog steeds niet heel verstandig om bijvoorbeeld 10 kg in een maand tijd af te vallen
  • Joyce040617
    Joyce040617 Berichten: 15 Member
    Opties
    Ik bedoelde ook niet dat ik 6 kg op een maand kwijt moest raken, heb ik ook nergens neer geschreven denk ik da. Bedoelde dat ik in het algemeen 6 kg moest kwijt raken. En ondertussen moet er nog 3 kg af, dus ik ben hartstikke blij.
  • Damiet27
    Damiet27 Berichten: 20 Member
    Opties
    Hoi hoi .
    zelf ben ik al wat jaren getrouwd maar wens je heel veel succes met het afvallen.
  • Fitfree92
    Fitfree92 Berichten: 5 Member
    Opties
    Ik voeg je toe! Nieuw hier en ik trouw Juli!
  • MaschaOS87
    MaschaOS87 Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik trouw 28 sept :D ik hoop ongeveer 25-30 kg af te vallen, maar hoeft niet voor de trouwerij te lukken. Ik ga liever voor langzamer en duurzaam dan snel en binnen no time er weer aan 😉😁😊 mijn grootste frustratie momenteel: samen met mn vriend afvallen en dan de frustratie dat t hem beter lukt dan bij mijzelf 😂😱
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    MaschaOS87 schreef: »
    Ik trouw 28 sept :D ik hoop ongeveer 25-30 kg af te vallen, maar hoeft niet voor de trouwerij te lukken. Ik ga liever voor langzamer en duurzaam dan snel en binnen no time er weer aan 😉😁😊 mijn grootste frustratie momenteel: samen met mn vriend afvallen en dan de frustratie dat t hem beter lukt dan bij mijzelf 😂😱

    Jezelf nooit gaan vergelijken met anderen. Dat is echt een fout van de huidige maatschappij denk ik.
    Ieder mens is uniek. Zelfs een identieke tweeling die tegelijk zouden gaan afvallen en exact hetzelfde zouden gaan eten elke dag en dezelfde trainingen zouden volgen, zouden nog steeds verschillend van elkaar afvallen.

    En als je je er dan aan gaat lopen frustreren, werkt dat alleen maar negatief op je (zeker als je al een emotie eter bent)
  • shannonschilleman
    shannonschilleman Berichten: 7 Member
    Opties
    Ik ben 2 jaar geleden getrouwd en ben toen voor de bruiloft gaan afvallen! In gewicht weinig verschil, maar raakte wel onwijs veel vet kwijt dat mijn jurk nog toch even snel ingenomen moest worden hihi nu 2 jaar later, kindje verder, zijn we weer de strijd begonnen tegen die vetjes💪🏻😜 heel vee succes. Een coach voor voeding in de sportschool hielp mij toen onwijs veel!
  • DabbyOi
    DabbyOi Berichten: 8 Member
    Opties
    Hoe ben je zo geworden ? Uhm , toch zelf veroorzaakt neem ik aan 😜
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Je hebt nogal een mening zonder achtergronden te kennen?
  • martinevanherck3817
    martinevanherck3817 Berichten: 1 Member
    Opties
    > @Joyce040617 zei:
    > Ik trouw ik augustus en ben hier na lange tijd ook terug begonnen! Ik ben ondertussen een maand bezig maar amper gewicht kwijt, deze app is nieuw voor mij dus hopelijk helpt deze mij wel. 😉 ik moet 6kg kwijt, lijkt een eeuwigheid te duren! Veel succes.

    Ik ga niet trouwen maar wil zo'n 15 kg kwijt. Ben op iets meer dan 1 jaar tijd 15 kg bijgekomen door te stoppen met roken. En krijg er "met geen sokken" iets vanaf. Ik probeer mij nu aan 1200 calorieën te houden. Maar alle bijkomende tips zijn welkom!
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    @martinevanherck3817 heb je je calorieën door mfp laten bepalen? Want die geeft bijna altijd standaard 1200 aan. Heb je je BMR & TDEE al eens uitgerekend en weeg je alles af en voer je dit nauwkeurig in? Als je namelijk niet afvalt eet je teveel (of registreer je niet alles waarbij je onbewust of bewust meer calorieën nuttigt dan je denkt of registreert)