Voor het eerst afvallen — Dutch (Netherlands)

Voor het eerst afvallen

Opties
Joyce040617
Joyce040617 Berichten: 15 Member
Hallo iedereen,
Ik be sinds een paar dagen nieuw hier. Ik heb al een paar diëten uitgeprobeerd maar nooit volgehouden of geen resultaat. Ik zou graag 6kg afvallen. Ben ondertussen al een maand bezig, ik zie wel veranderingen maar niet genoeg. Ik heb dan ook absoluut geen verstand qua hoeveel en wat ik per dag binnen mag krijgen. Op de app staat dat ik per dag 1200 mag eten, maar dat lijkt zo weinig? En ik voel me dan ook heel erg slap..🤔
Hoe mijn dag eruit ziet:
Morgend: 5 volkoren krackers met mager beleg
10u: rauwe groenten (wortel,kerstomaten,...)
12u: modifast shake, maaltijdvervanger + 2 potjes magere yoghurt
14u: proteinereep en eventueel 2 rijstwafels
16u45: verse groentensoep
18u: groentjes met een stuk vlees (kip,vis,..)
20u: af en toe cashewnoten of een stuk fruit
Ook drink ik nu per dag een L water, is voor mij al een hele opgave om dit te kunnen doen maar meestal kom ik er wel aan.
Heeft er iemand tips of een idee waardoor ik maar weinig afval? Wat doe ik verkeerd? 😔 het lukt mij precies maar niet om die 6kg kwijt te raken 🤦‍♀️

Reacties

  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Hoi Joyce welkom hier en het beste kan je eerst je tdee en Bmr ( niet BMI )berekenen daar kan op internet calculators van vinden
    En van daaruit verder gaan ja 1200 is te weinig , maar het ligt uiteraard ook aan hoeveel beweging je krijgt en bijv drukke of zittend beroep als je op 1200 begint kan je niet meer zakken als je op je onderhoud bent gekomen zeg maar
    Succes en als je vragen hebt roep je maar er is altijd wel iemand die het weet
    Groetjes Yvon
  • Joyce040617
    Joyce040617 Berichten: 15 Member
    Opties
    Ik heb eens een berekening gedaan. Op deze moment doe ik niet aan sport, ik volg een opleiding, dus ik zit heel vaak neer. Mijn berekening brengt me nu op 1900? Is dit dan weer niet te veel? Het is zo'n obsessie geworden dat ik amper nog iets durf te eten, bij elk ding dat ik eet voel ik me al schuldig 😔 alvast heel erg bedankt voor je antwoord!
  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Je krijgt sowieso 2 getallen een berekening van tdee en een berekening van bmr
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    maart 2019 aangepast
    Opties