Koolhydraten beperkt of arm — Dutch (Netherlands)

Koolhydraten beperkt of arm

Opties
preccait76
preccait76 Berichten: 2 Member
Is er iemand die koolhydraten beperkt of arm eet die vrienden wil worden zodat we elkaar kunnen steunen

Reacties

  • Lisannefitgirlboer
    Lisannefitgirlboer Berichten: 2 Member
    Opties
    Yes ik! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.
  • Meliss1Senna
    Meliss1Senna Berichten: 25 Member
    Opties
    we zijn al vrienden, maar probeer nu ketose dieet! Alleen ik vind het lastig aangezien ik ook veganist ben
  • petrakrul
    petrakrul Berichten: 6 Member
    Opties
    Yes! Ik eet KH arm (70 tot 100 gram per dag) ivm diabetes Mody 1!
  • AbsolutelyPatty
    AbsolutelyPatty Berichten: 1 Member
    Opties
    > @melissvegan zei:
    > we zijn al vrienden, maar probeer nu ketose dieet! Alleen ik vind het lastig aangezien ik ook veganist ben

    Ik ben vegetarisch maar heb een boekje gevonden waar ook veganistische tips in staan.
  • Healtynaomie
    Healtynaomie Berichten: 3 Member
    Opties
    Vinden jullie het niet lastig zonder koolydaretn🙈?
  • ansvanheesewijk859
    ansvanheesewijk859 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik zou wel mee willen doen, maar zit niet op face book
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik zou wel mee willen doen, maar zit niet op face book

    Ik geloof dat @preccait76 bedoelt hier op MyFitnessPal :)
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Ik heb een collega die met keto hele goede resultaten heeft bereikt.
    Maar het is nu een way of life.
  • patrickflorissoone
    patrickflorissoone Berichten: 11 Member
    Opties
    Ik ben al 6 maanden bezig en hou mij volledig aan mijn keto schema. Ben in tussentijd 32 kg en 16 cm buik minder.
    Kom van 143 kg en wil naar de 100 kg. Dus de laatste 11 kg nog.
    En dat lukt mij geweldig.
    Lang leve KETO
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    > @melissvegan zei:
    > we zijn al vrienden, maar probeer nu ketose dieet! Alleen ik vind het lastig aangezien ik ook veganist ben

    Het keto dieet is voor veganisten niet te doen. Je gaat zoveel schrappen uit je voeding dat ik het onverantwoord vind.
    Hoe kom je dan nog aan je eiwitten?? Ik ben zelf afgestapt van het veganistisch dieet en eet weer vis, kip en eieren.
    Het fanatiek sporten zonder dierlijke eiwitten is niet te doen.
    Ik zie het niet als oplossing om een apotheek aan pillen te gaan slikken om je lichaam dan nog te laten functioneren.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Een mens is een carnivoor.
    Ook al heb je principes die respect verdienen...
  • Ilsje1978
    Ilsje1978 Berichten: 13 Member
    Opties
    Yes, per 1 april wil ik alles weer oppakken. Sporten en eten. Gas op die lolly!
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Go for it
  • Meliss1Senna
    Meliss1Senna Berichten: 25 Member
    Opties
    > @AbsolutelyPatty zei:
    > > @melissvegan zei:
    > > we zijn al vrienden, maar probeer nu ketose dieet! Alleen ik vind het lastig aangezien ik ook veganist ben
    >
    > Ik ben vegetarisch maar heb een boekje gevonden waar ook veganistische tips in staan.
    >

    ** ketose is zeker lastig als veganist.. dat ervaardr ik ook
  • Meliss1Senna
    Meliss1Senna Berichten: 25 Member
    Opties
    > @Manga23 zei:
    > > @melissvegan zei:
    > > we zijn al vrienden, maar probeer nu ketose dieet! Alleen ik vind het lastig aangezien ik ook veganist ben
    >
    > Het keto dieet is voor veganisten niet te doen. Je gaat zoveel schrappen uit je voeding dat ik het onverantwoord vind.
    > Hoe kom je dan nog aan je eiwitten?? Ik ben zelf afgestapt van het veganistisch dieet en eet weer vis, kip en eieren.
    > Het fanatiek sporten zonder dierlijke eiwitten is niet te doen.
    > Ik zie het niet als oplossing om een apotheek aan pillen te gaan slikken om je lichaam dan nog te laten functioneren.

    ** ik haal me eiwitten uit tofu en plantaardige kwark. Veel sporters gebruiken geen dierlijke eiwitten en boeken goede resultaten
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    > @melissvegan zei:
    > > @Manga23 zei:
    > > > @melissvegan zei:
    > > > we zijn al vrienden, maar probeer nu ketose dieet! Alleen ik vind het lastig aangezien ik ook veganist ben
    > >
    > > Het keto dieet is voor veganisten niet te doen. Je gaat zoveel schrappen uit je voeding dat ik het onverantwoord vind.
    > > Hoe kom je dan nog aan je eiwitten?? Ik ben zelf afgestapt van het veganistisch dieet en eet weer vis, kip en eieren.
    > > Het fanatiek sporten zonder dierlijke eiwitten is niet te doen.
    > > Ik zie het niet als oplossing om een apotheek aan pillen te gaan slikken om je lichaam dan nog te laten functioneren.
    >
    > ** ik haal me eiwitten uit tofu en plantaardige kwark. Veel sporters gebruiken geen dierlijke eiwitten en boeken goede resultaten

    Ik weet natuurlijk niet hoe vaak en hard jij sport. Ik heb alle plantaardige voeding gegeten die los en vast zit. Ik redde het niet en kreeg klachten waarbij mijn trainer toch zachtjes aanraadde om weer dierlijke eiwitten te gaan eten wilde ik mijn lichaam niet kapot maken. Plantaardige eiwit is heel moeilijk en je moet ontzettend veel eten en de juiste combi maken voor goede opname
    Komt ook nog eens bij dat je als veganist de tijd moet hebben om zelf heel veel vers te maken. Kant en klare veganistische voeding zit vol met toevoegingen die je niet wilt.
    Tim Shieff niet de minste is niet voor niets nu van zijn vegan life style af en hij is niet de enige die hard die stopt.
    Het is geen kritiek maar meer een waarschuwing gezien het feit dat het nu een hype is en mensen zonder kennis dingen gaan schrappen die in een gezond voedingspatroon gewoon thuis horen.