zoek nieuwe gezonde caloriebommen!:) aankomen — Dutch (Netherlands)

zoek nieuwe gezonde caloriebommen!:) aankomen

Opties
Mies1987
Mies1987 Berichten: 8 Member
maart 2019 aangepast in Stel jezelf voor
Hallo
Ik ben 65 dagen bezig met deze app en merk dat ik nu veelal "slechte" snacks eet:) op zich niet zo heel erg maar wil het wat meer in balans hebben met wat gezondere snacks. Iemand tips?

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Fruit avocado walnoten
  • Mies1987
    Mies1987 Berichten: 8 Member
    Opties
    Bedankt!! Volle producten probeer ik zoveel mogelijk te pakken ondanks dat het aanbod minder is! Ik ga morgen even wat producten halen en zal je een berichtje willen sturen zodat jij kan kijken of het goede producten zijn. Dan haal ik die voortaan in huis. Als ik nu mijn voedingsschema hier terug bekijk dan is het niet best.. Bedankt voor je reactie!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Wat dacht je van groente? (Snoep) tomaatjes, komkommer met een yoghurtsausje als dip, of desnoods een paprika...
  • Mies1987
    Mies1987 Berichten: 8 Member
    Opties
    Haha ja ik eet ook wel groente hoor Laurens alleen als je 2960 calorieën moet eten per dag...dan ga je dat niet alleen mrt die tussendoortjes redden;)
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Dat is wel heel wat om aan te komen! Ieder z'n eigen doel natuurlijk. Succes!
    Tevens even je topic titel aangepast, we gebruiken geen hashtags hierin (#).
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Haha ja ik eet ook wel groente hoor Laurens alleen als je 2960 calorieën moet eten per dag...dan ga je dat niet alleen mrt die tussendoortjes redden :wink:
    bijna 3000 kcal? Zit je in een bulk, of heb je een enorm hoog energieverbruik door je sport en/ of beroep?
  • Mies1987
    Mies1987 Berichten: 8 Member
    Opties
    Nou 1 ik weeg te weinig en had mezelf het doel gesteld om 0.5 kg aan te komen per week :# en ik beweeg veel op werk en sport veel. Dus dan kom je al snel op zoveel calorieën. Ik weet niet hoeveel calorieën jij eet?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Hoeveel calorieën ik eet, is geen vergelijkingsmateriaal met jouw calorieën. Maar afgezien van dat; het verbaasde me meer, gezien ik deze getallen nauwelijks hoor bij vrouwen. Hoe ben je op deze kcal uitgekomen? Kwamen die uit je tdee?
  • Mies1987
    Mies1987 Berichten: 8 Member
    Opties
    Nouja heb gewoon ingevuld op deze app dat ik 10 kg wil aankomen in een kort tijdsbestek en toen kwam dit calorie doel haha dus misschien niet heel realistisch van mij en deze app
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Oké, MFP is niet de meest ideale app om dit te berekenen. Een te hoge inname zorg voor onnodige vettoename en dat is denk ik wat je juist niet wil. Reken je TDEE eens uit en ga daar +200 boven zitten. Net als afvallen, dient aankomen ook geleidelijk te gaan.
  • yara376
    yara376 Berichten: 4 Member
    Opties
    Dadels
  • 6ix9iner
    6ix9iner Berichten: 1 Member
    Opties
    Burgers
  • Mies1987
    Mies1987 Berichten: 8 Member
    Opties
    > @itzhanne82 zei:
    > Oké, MFP is niet de meest ideale app om dit te berekenen. Een te hoge inname zorg voor onnodige vettoename en dat is denk ik wat je juist niet wil. Reken je TDEE eens uit en ga daar +200 boven zitten. Net als afvallen, dient aankomen ook geleidelijk te gaan.

    Hello! Ben het met je eens. Al is het niet zo dat ik een extreem moeilijk doel voor ogen heb qua gewicht. En geloof me het zou een godswonder zijn als ik vet word;) ik sport 3 a 4x pw intensief dus zal naast de Weight gainers toch meer moeten gaan eten maar dan meer calorierijke voedingsstoffen
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    > Hello! Ben het met je eens. Al is het niet zo dat ik een extreem moeilijk doel voor ogen heb qua gewicht. En geloof me het zou een godswonder zijn als ik vet word;) ik sport 3 a 4x pw intensief dus zal naast de Weight gainers toch meer moeten gaan eten maar dan meer calorierijke voedingsstoffen

    Hier hetzelfde.....ik ben in 4 maanden 7 kg aangekomen. Mijn energieverbruik is hoog door 5x per week sporten, ik maak veel kilometers met de hond en verder gewoon heel actief. .....Ik moet minimaal 2500 calorieën eten om stabiel op gewicht te blijven nu anders val ik weer af.
    Zoals gezegd volle producten, grotere porties, dubbel beleg, noten
  • Mies1987
    Mies1987 Berichten: 8 Member
    Opties
    Hello! Omdat is behoorlijk wat! Ik merk dat ik nu wen aan het veel eten en heb dus meer honger. Ik eet dus veel tussendoortjes en vooral veel maaltijden soms 3 avondmaaltijd op een avond. Merk dat ik circa 0.5 kg per 2a3 dagen aankom door 2700 calorieën per dag te eten. Grotere porties eten dat gaat bij mij iets lastiger dus hou het op veel tussendoortjes:)