Eindelijk! — Dutch (Netherlands)

Eindelijk!

Opties
kvhoof013
kvhoof013 Berichten: 1 Member
Als tieners hadden mijn vriendin en ikzelf een standaard bouw. Na het samenwonen en mijn werk als internationaal chauffeur kwamen de kilo’s er langzaam bij. Onder het mom van “het goede leven” aten we alles wat we lekker vonden, niet bewust van wat het met onze lichamen deed. Nadat ik het chauffeurswerk achter me liet en in de zorg ben gaan werken, werden we ons steeds meer bewust van ons overgewicht. Moeite hebben met het kopen van leuke kleding, slechte conditie, het gevoel hebben al heel oud te zijn etc. etc. Vlak voordat we begonnen met Weight Watchers (mijn vriendin) en ik met MyFitnessPal woog ik 113,2 kg (in 2017 zelfs 117!). De 113,2 was op 26 augustus 2018. Vanochtend had ik mijn geplande weging en stond ik op een prachtige 83,7kg! Mijn vriendin is inmiddels ook ruim 30kg kwijt en we voelen ons top! Nu hoor ik mensen praten over “en nu volhouden hé” maar dat zit wel goed. De nieuwe levensstijl bevalt ons goed (we komen aan voeding niets tekort). Alle positieve pluspunten zoals een energieker en jonger gevoel en leukere kleding zijn een extra stimulans.

De foto links is gemaakt in mei 2018 in Colorado U.S.A. De foto rechts is begin maart 2019 op Texel en gezamenlijk 60kg minder. Links zijn we net Katie en Billy Jimbob :#

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,446 MFP Moderator
    Opties
    Goed bezig! Welkom op de community trouwens, als je vragen hebt - stel ze gerust :)
  • Missdragontea94
    Missdragontea94 Berichten: 20 Member
    Opties
    Geweldige transformatie! Om super trots op te zijn! :smiley:
  • patsycat69
    patsycat69 Berichten: 1 Member
    Opties
    Amaai die fotokes zijn een echte motivatie voor mij om vol te houden. Heel knap :D
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Wow! Wat een verschil. Complimenten. Jullie lijken wel een ander stel.
    Wat betreft de mensen die de opmerking maken nu volhouden he. Daar wil ik toch kort iets over zeggen. Ik ben nu al vier keer tussen de 20 en 40 kilo per keer afgevallen. Het is en blijft een prestatie, maar ik zie inmiddels wel dat het volhouden de grootste prestatie is. Wees je bewust van het feit dat stabiliseren ook een uitdaging kan zijn. Niet voor niets vallen veel mensen terug. Probeer in elk geval dit gevoel vast te houden en er nog aan terug te denken mocht je ooit toch achterom kijken en begrijpen waarom die mensen dat toen zeiden.
    Maar geniet vooral van alles wat nu weer kan en ik hoop dat jullie mooi stabiel blijven.
  • ilseverhees
    ilseverhees Berichten: 39 Member
    Opties
    Mooi!!
  • peterfitters
    peterfitters Berichten: 11 Member
    Opties
    Proficiat...fijn dat jullie je ook beter voelen
  • Fueledable
    Fueledable Berichten: 11 Member
    Opties
    Wow, goed gedaan!
  • Annemariezonderma
    Annemariezonderma Berichten: 14 Member
    Opties
    Knap hoor!
  • vlinder1979
    vlinder1979 Berichten: 26 Member
    Opties
    Mooi ervaringsverhaal, onwijs inspirerend om te lezen dat jullie het ook gemaakt hebben tot een andere leefstijl. Jullie zien er prachtig uit!
  • jolandad68
    jolandad68 Berichten: 43 Member
    Opties
    Wow wat een verschil zeg