Vrienden worden? — Dutch (Netherlands)

Vrienden worden?

Opties
Sssan46
Sssan46 Berichten: 2 Member
Hoi, ik ben nieuw hier en het lijkt me leuk vrienden toe te vroegen. Ik ben een vrouw van 46 en moet tussen de 10 en 15 kilo afvallen.

Misschien kan iemand me ook vertellen hoe is buikomvang etc kan invoeren? Kan het nergens vinden..

Anyway, succes iedereen!!

Reacties

  • Sssan46
    Sssan46 Berichten: 2 Member
    Opties
    > @Sssan46 zei:
    > Hoi, ik ben nieuw hier en het lijkt me leuk vrienden toe te vroegen. Ik ben een vrouw van 46 en moet tussen de 10 en 15 kilo afvallen.
    >
    > Misschien kan iemand me ook vertellen hoe ik buikomvang etc kan invoeren? Kan het nergens vinden..
    >
    > Anyway, succes iedereen!!
  • Fueledable
    Fueledable Berichten: 11 Member
    Opties
    Hoi! Ik heb je toegevoegd als vriend, hoor!

    Ik weet niet waar je de buikomvang etc. in kan voeren, sorry..

    In ieder geval veel succes!
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Als je riem te groot wordt, ben je op de goede weg.
    Gezond eten en lekker wat bewegen en het komt goed.

    Succes!!!!!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Sssan, welkom en succes.
  • mboekelo3
    mboekelo3 Berichten: 2 Member
    Opties
    Hoi allemaal, ben nieuw hier. Ben 47 en probeer minimaal 15 kg af te vallen. En zou graag vrienden toevoegen 😀
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi @mboekelo3, welkom en voeg mij ook maar toe hoor. Succes!
  • Biebelotje
    Biebelotje Berichten: 5 Member
    Opties
    Hallo sssan46, welkom 😎 voeg me gerust toe 😉
  • michellex1997
    michellex1997 Berichten: 1 Member
    Opties
    > @Sssan46 zei:
    > > @Sssan46 zei:
    > > Hoi, ik ben nieuw hier en het lijkt me leuk vrienden toe te vroegen. Ik ben een vrouw van 46 en moet tussen de 10 en 15 kilo afvallen.
    > >
    > > Misschien kan iemand me ook vertellen hoe ik buikomvang etc kan invoeren? Kan het nergens vinden..
    > >
    > > Anyway, succes iedereen!!
    >
    >

    Joejoe👋🏼
    Ik heb je toegevoegd als vriend!😊
    Volgensmij kun je de buikomvang nergens registreren hier op. Tenminste, ik gebruik het nu zon 2/3 jaar & ben t nog nooit tegen gekomen haha. Dus denk dat je t beste een losse notitie kunt maken voor de registratie daarvan als je dat bij wilt houden.😊
    Mocht je wel hebben gevonden/ te horen hebben gekregen waar je t kunt registreren, let me know please 🙊

    Je kan me altijd contacten als je vragen hebt ofs, miss dat ik je kan helpen😊 Veel succes in ieder geval!
  • healthywithnur
    healthywithnur Berichten: 2 Member
    Opties
    Haiii, ben hier ook nieuw! Zou ook graag vriendjes willen maken, toevoegen mag! Ik heb je een verzoekje gestuurd in ieder geval. Wil zelf nog ongeveer 6/7kilo afvallen, ben al 6kilo afgevallen. Succcesssss en hoop dat we er komen💪🏻
  • Ro_4R
    Ro_4R Berichten: 15 Member
    Opties
    > @michellex1997 zei:
    > > @Sssan46 zei:
    > > > @Sssan46 zei:
    > > > Hoi, ik ben nieuw hier en het lijkt me leuk vrienden toe te vroegen. Ik ben een vrouw van 46 en moet tussen de 10 en 15 kilo afvallen.
    > > >
    > > > Misschien kan iemand me ook vertellen hoe ik buikomvang etc kan invoeren? Kan het nergens vinden..
    > > >
    > > > Anyway, succes iedereen!!
    > >
    > >
    >
    > Joejoe👋🏼
    > Ik heb je toegevoegd als vriend!😊
    > Volgensmij kun je de buikomvang nergens registreren hier op. Tenminste, ik gebruik het nu zon 2/3 jaar & ben t nog nooit tegen gekomen haha. Dus denk dat je t beste een losse notitie kunt maken voor de registratie daarvan als je dat bij wilt houden.😊
    > Mocht je wel hebben gevonden/ te horen hebben gekregen waar je t kunt registreren, let me know please 🙊
    >
    > Je kan me altijd contacten als je vragen hebt ofs, miss dat ik je kan helpen😊 Veel succes in ieder geval!
    >

    Op de desktop versie, als je inlogt op de site zag ik dat je wel je omvang kan invoeren
  • RianneBroekhuizen301
    RianneBroekhuizen301 Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik ben ook nieuw hier. Jullie mogen mij ook toevoegen! Wil zelf tussen de 10 en 15 kg afvallen.