Gelijkgezinde vriendjes gezocht — Dutch (Netherlands)

Gelijkgezinde vriendjes gezocht

Opties
San_Geus
San_Geus Berichten: 4 Member
Hoi, ik ben Sandra. Ik kom uit Belgisch Limburg en ik ben sinds een dikke maand met krachttraining begonnen...
Op een dik jaar tijd zo'n 35kg kwijtgeraakt(zwangerschap) en het zag niet meer uit dus ik wil alles wat opvullen met nieuwe massa 😉
Ook mijn gezondheid had te lijden onder het zwanger zijn. Door zware bekkeninstabiliteit een dikke 6 maanden helemaal niks meer kunnen doen en bijgevolg is heel mijn gestel pijn gaan doen, rug, bekken,... Niks kracht meer. En ik wordt er niet jonger op. Dus vandaar.
En ik zoek gelijkgezinden om elkaar wat te motiveren wat betreft eten, sporten, gezond leven...

Reacties

  • peterfitters
    peterfitters Berichten: 11 Member
    Opties
    Hallo Sandra...rustig opbouwen en met wat geduld komt de kracht terug.Altijd luisteren naar je lichaam.veel suc6 .
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Je mag me toevoegen. Ook bezig met krachttraining. Niet aan het afvallen want ik ben op een gezond gewicht maar wil wel wat droger worden.
  • annikavtongeren
    annikavtongeren Berichten: 6 Member
    Opties
    Ik heb je uitgenodigd om vrienden te worden. Ik ben 7 maanden geleden bevallen van de tweede. Mijn vorm komt terug, maar afvallen gaat moeizaam. Toch geef ik niet op! Fijn om elkaar te kunnen motiveren😄
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Sandra, welkom en veel succes.
    Als je vragen hebt, stel ze gerust.