Maaltijddoelen instellen

nathaliebart2174
Hoi,
Weet iemand hoe ik per type training mijn maaltijddoelen kan instellen (bijv. krachttraining, duurtraining, ...)? Nu heb ik ze ingesteld op de dagen dat ik train, en daarmee samenhangend het aantal K, V en P eraan gelinkt. Mijn weken zien er echter nooit identiek uit en van zodra ik een training wil veranderen, dien ik steeds manueel mijn doel aan te passen voor die dag.
Kan het anders?
Grtjs,
Nathalie
Weet iemand hoe ik per type training mijn maaltijddoelen kan instellen (bijv. krachttraining, duurtraining, ...)? Nu heb ik ze ingesteld op de dagen dat ik train, en daarmee samenhangend het aantal K, V en P eraan gelinkt. Mijn weken zien er echter nooit identiek uit en van zodra ik een training wil veranderen, dien ik steeds manueel mijn doel aan te passen voor die dag.
Kan het anders?
Grtjs,
Nathalie
0
Reacties
-
Ik pas mijn doel niet aan. Mijn doel is 200 lager ingesteld. Op trainingsdagen eet ik iets meer dan mijn doel.
Op niet trainingsdagen net eronder. Ik zie het als richtlijn.0 -
> @corneaarts zei:
> Ik pas mijn doel niet aan. Mijn doel is 200 lager ingesteld. Op trainingsdagen eet ik iets meer dan mijn doel.
> Op niet trainingsdagen net eronder. Ik zie het als richtlijn.
Ik idem... Calorieën die ik verbruik met training eet ik er niet bij. TDEE berekend en dat is ongeveer max wat ik eet..... Meestal zit ik daar wel ruim onder.
Gisteren weet ik niet zo zeker...... Reep chocolade heb ik niet in mijn dagboek gezet 🍫😁😂2
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 863 Stel jezelf voor
- 321 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 42 Succesverhalen
- 393 Voedsel en voeding
- 253 Fitness en training
- 310 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 481 MyFitnessPal-Fora