Opgeven... — Dutch (Netherlands)

Opgeven...

Opties
San_Geus
San_Geus Berichten: 4 Member
35kg ben ik kwijtgeraakt op een dik jaar tijd. Sinds een tijd stabiel gezond gewicht en begonnen met krachttraining enkele maanden geleden.
Best trots op mezelf,,,, tot gisteren😟
Nieuwe zwemkledij nodig... Ik zie er vreselijk uit... De opgebouwde spiermassa verschuilt zich onder een hoop losse huid bedekt met striemen...
Waarom zou ik mijn tijd nog verdoen in de gym en met macro's tellen en juist eten, als het toch nooit goed zal komen?
Misschien moet ik me er maar bij neerleggen dat ik altijd lelijk zal blijven...Gewoon zo geboren, denk ik.
Ik sta dus op het punt er de brui aan te geven...Ik kan wel janken 😭

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Niet opgeven, het heeft allemaal tijd nodig. 35kg is heel veel.

    Het heeft je ook heel veel energie op geleverd, je kan veel meer en langer als een jaar terug.

    Je voelt je waarschijnlijk over het algemeen een stuk beter.

    Kop op hoor!!!! Het komt goed.
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Heb je weleens goed rondgekeken op de sportschool?? Is iedereen daar perfect?
    Kom op wees trots op waar je nu bent.
    Ik denk dat we teveel mooie plaatjes zien op Instagram.
    Misschien moet je anders kijken naar het pad wat je opgegaan bent. Je werkt naar een gezondere jij. Mooi zit van binnen en geloof me het perfecte lichaam bestaat niet en maakt je ook echt geen gelukkiger mens.
    💪💪 Be proud of you
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Ik heb sinds gister best een tijdje na zitten denken over jouw berichtje, het is zo zonde dat je het zo ziet. Je hebt nu natuurlijk een veel gezonder lichaam. Kijk, mijn lijf is ook ver van strak. Wat wel helpt is dat ik me altijd bedenk dat het licht in een pashokje altijd verschrikkelijk is. En wat winkelen betreft is het soms gewoon niet de dag ervoor en is het het allemaal nèt niet. En ik vind het mooier sinds ik een paar keer zonnebank meegepakt heb. En af en toe zo’n baaldag hoort er ook bij, later zie ik dan weer de mooie dingen aan mijn lijf zoals mijn houding.
  • leym92
    leym92 Berichten: 71 Member
    Opties
    Superknap dat je zoveel gewicht hebt verloren en nog steeds zo goed bezig bent! Van fit zijn heb je 365 dagen per jaar plezier en die bikini ligt het grootste deel van het jaar toch in de kast. Ik vind Obesetobeast (YouTube) zijn persoonlijke verhaal erg inspirerend. Hele leven omgegooid en dat vel zal hem worst wezen. Je bent verder verreweg niet de enige die zich niet op z'n best voelt in badkleding! Lekker blijven sporten :smiley: