Nieuwsfeedpost
Jantje010519
Ik heb vandaag te weinig calorieen ingevoerd. Bij het voltooien van het logboek van vandaag wordt aangegeven dat er geen nieuwsfeedpost wordt gegenereerd. Wat betekent dit?
0
Reacties
-
Zit je onder de duizend? Volgens mij staat de uitleg er dan bij, Mfp is om op een gezonde manier af te vallen en minder dan duizend calorieën is niet gezond1
-
Hoi Jantje, welkom en succes.
Wat Sandra zegt klopt in deze. Bekijk ook wat de opmerking van MFP is als je die post wou generenen door je Logboek te voltooien.
Posts met een te lage caloriëninname worden niet gegenereerd, omdat dit ongezonde afvalpraktijken ondersteunen. Reken eerst online je TDEE en BMR uit om te kijken wat je doelen moeten zijn.
0 -
Jullie geven geen antwoord op de vraag... er zijn redenen voor de mindere calorieen. Ik weet heel goed de juiste manier. Ook heb ik natuurlijk uitgerekend hoeveel cal er nodig zijn. Wat wordt bedoeld met dat de post niet wordt gegenereerd, dat is de vraag. Waar kan ik dat zien?0
-
Als je op home klikt, krijg je de nieuwsfeed van jezelf en je vrienden te zien. Het voltooien van het logboek genereert automatisch een bericht in je nieuwsfeed.
Als je de vraag duidelijker stelt, krijg je betere antwoorden.
Waarom er in dit geval geen nieuwsfeed werd gemaakt, kun je in de antwoorden hiervoor lezen.0 -
In de eerste 3 regels heb je het uitgelegd dank je wel, dat wilde ik weten. De rest van de afviezen had ik niet om gevraagd.0
-
Graag gedaan, en dat de andere antwoorden je niet pasten, was omdat ze heel bekend zijn met dit programma en je slimmer hadden ingeschat. Ik ben ook net hier begonnen en nog niet zo vertrouwd met alles, vandaar dat mijn antwoord beter aansluit misschien.
Succes!0 -
Dank je wel.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten