App fitness Samsung Gear — Dutch (Netherlands)

App fitness Samsung Gear

Opties
Fraukje74
Fraukje74 Berichten: 49 Member
Ik fitness 3 x in de week. Van cardio tot grondoefeningen tot krachttraining. Nu zou ik graag mijn Samsung Gear 2 willen laten weten dat ik aan het sporten ben, maar dat hij zelf registreert welke dingen ik doe. Is dat er?

Reacties

  • ReinderRendier
    ReinderRendier Berichten: 152 Member
    Opties
    Bedoel je of die moet zien wanneer je cardio of grondoefeningen doet? Waarschijnlijk lukt dat niet. Wat mij wel lukt is dmv hartslag te zien wanneer ik ongeveer wat heb gedaan, zelfs de sets zijn terug te vinden, mits je intensief genoeg traint.
  • Fraukje74
    Fraukje74 Berichten: 49 Member
    Opties
    Ik zie bij de dagboeken van mijn vrienden hier dat ze bv 10 minuten loopband hebben gedaan, zoveel calorieën, dat ze 18 minuten krachttraining hebben gedaan zoveel calorieën. Ik kan alleen cardio registreren.
  • ReinderRendier
    ReinderRendier Berichten: 152 Member
    Opties
    Met die Samsung gear ben ik niet zo bekend, maar in mijn sporthorloge kan je een hoop sportprofielen zetten zodat je de goede kunt uitzoeken.

    In de gym registreer ik alles onder 1 sessie als krachttraining, maar je kan ook ieder onderdeel apart registreren. Je kan vast wel meer opties kiezen dan alleen cardio, anders even de handleiding doorlezen.
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    > @Fraukje74 zei:
    > Ik zie bij de dagboeken van mijn vrienden hier dat ze bv 10 minuten loopband hebben gedaan, zoveel calorieën, dat ze 18 minuten krachttraining hebben gedaan zoveel calorieën. Ik kan alleen cardio registreren.

    Ik heb ook een Samsung Gear..... Ik gebruik de app van endomondo. Die kan je koppelen aan MFP ook. Is ook een onderdeel van Under Armour dus synchroniseert over het algemeen heel goed
  • Fraukje74
    Fraukje74 Berichten: 49 Member
    Opties
    Manga23 betekent dat dat ik bij het sporten alleen endomundo aan moet zetten en dat die app zelf dingen registreert?
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    > @Fraukje74 zei:
    > Manga23 betekent dat dat ik bij het sporten alleen endomundo aan moet zetten en dat die app zelf dingen registreert?

    Je kiest bij endomondo wat je gaad doen.
    Ik gebruik alleen krachttraining en fietsen binnen (spinning les)
    Hij registreert niet apart of je aan het roeien bent of zoiets.