Sonja Bakker Vrienden
groetje137
Zijn er hier ook mensen die Sonja Bakker volgen?
Ben 2 weken terug gestart. Voer mijn eten hier in .
Eerste week goed afgevallen. 2e week niet
Heb gewoon een oud boek uit de kast gepakt.
Gaat prima. Op naar week 3 maar ben benieuwd of er meer mensen dit volgen zodat we ervaring uit kunnen wisselen
Ik kies een week van sonja maar menus wissel ik tussen de dagen. Lunch van andere dag toepassen bedoel ik.
Hoe doen jullie dat en zijn jullie succesvol afgevallen?
Ben 2 weken terug gestart. Voer mijn eten hier in .
Eerste week goed afgevallen. 2e week niet
Heb gewoon een oud boek uit de kast gepakt.
Gaat prima. Op naar week 3 maar ben benieuwd of er meer mensen dit volgen zodat we ervaring uit kunnen wisselen
Ik kies een week van sonja maar menus wissel ik tussen de dagen. Lunch van andere dag toepassen bedoel ik.
Hoe doen jullie dat en zijn jullie succesvol afgevallen?
0
Reacties
-
Ik heb het ooit geprobeerd en het was voor mij te weinig. Als ik het Google staat er dat het tussen de 1000 en 1200 calorieën is. Mocht dat kloppen dan is het wellicht een goed idee je in te lezen over de begrippen BMR en TDEE en nog eens te kijken of het de juiste keuze is voor jou. Op verantwoorde wijze afvallen is toch maatwerk namelijk.3
-
Ik heb mijn kcal hier op 1460 staan. Daar wil ik onder blijven. Ik gebruik het menu van sonja als basis en vul het aan waar nodig☺️0
-
Ah, dat klinkt al wat verstandiger! Heb je je bmr berekend?0
-
Enkel wat gerechten van Sonja....
Voor mij ook veel te weinig..0 -
Ik vind het fijn een kant en klare dag planning te hebben zoals in haar weekmenus. . Zit veel afwisseling in. Vul alles wat ik eet hier in zodat ik weet hoeveel kcal.Bmr is 10.070 heb ik net berekend. Ben jaren geleden succesvol afgevallen met weightwatchers cd op eigen kracht.. doe nu combi van sonja met ww wat ik daar had geleerd1
-
Je BMR lijkt me niet te kloppen? Of is het een tikfout?0
-
Denk dat dat het week aantal is. Heb op internet opgezocht. 10.070/7 dagen is 1528 per dag0
-
Kijk, dat is een aannemelijker getal0
-
Vanavond gerechtje met zalm pesto en honing maken.0
-
Was het lekker?0
-
Zag op facebook een gerecht met pasta en garnalen. Zag er ook lekker uit. Wil ik ook eens gaan maken0
-
-
Het was heerlijk. Als je googled op zalm met pesto en honing uit de oven, dan vindt je het gerecht. Het is een blijvertje0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora