Heeft t effect als je 100 squats verdeeld over heel de dag? — Dutch (Netherlands)

Heeft t effect als je 100 squats verdeeld over heel de dag?

Daydreambaby
Daydreambaby Berichten: 6 Member
mei 2019 aangepast in Fitness en training
Ik wil elke dag 100 squats gaan doen voor cellulite. Maar ik heb dus echt geen conditie en 20 squats achter elkaar lukt net nog. Nu vroeg ik me af als je bijvoorbeeld 20 squats doet en dat dan 5x verdeeld op een dag doet totdat je 100 squats uiteindelijk hebt gedaan of dat dan wel hetzelfde effect heeft op je lichaam als je 100 squats op een moment achter elkaar doet? Weet iemand dat?

Reacties

• itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    mei 2019 aangepast
    Wat leesvoer hiervoor: http://www.bell-coaching.com/lifestyle/cellulite/?fbclid=IwAR3zKLJfppvolyDkcd9Y8eWajuVdVXXOADxvwg-kbI6-rZ5ZOf0gldHh46U

Maar de conclusie: "Ondanks dat iedere vrouw er last van zal hebben, zijn er methoden om het uiterlijk te verbeteren. Er is desondanks geen enkele methode om definitief van cellulite af te komen, ongeacht wat een marketing guru, TelSell reclame, of je favoriete Fitgirl met aandelen op de aanbevolen producten je zal vertellen."
    Nu vroeg ik me af als je bijvoorbeeld 20 squats doet en dat dan 5x verdeeld op een dag doet totdat je 100 squats uiteindelijk hebt gedaan of dat dan wel hetzelfde effect heeft op je lichaam als je 100 squats op een moment achter elkaar doet?
    Even voor de helderheid; je vraag is dus of 100 squats op een dag je van je cellulites af gaat helpen? Nee en 100 squats op 1 dag is onzin. Je heb progressieve overload nodig voor vooruitgang en 100 air squats (even afgezien van je uitvoering) gaat daarbij niets voor je moeten doen. Is krachttraining onder begeleiding geen idee?