Weer begonnen — Dutch (Netherlands)

Weer begonnen

Opties
vallieveropdanaf
vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
Mensen,

Na vorig jaar een tijd goed op de rit te zijn geweest. 15 kilo te zijn afgevallen. Is er nu, na alle feestdagen (ja ik heb het nog over kerst ook enzo) en de afgelopen vakantie weer 10 kilo bij. Ik weeg nu 103, mijn streefgewicht is 85, bij 175 cm.

Afgelopen tijd met weight watchers het een en ander gedaan. Maar de draad daarmee oppakken lukt mij niet. De punten zijn niet voldoende voor mijn eetpatroon. Ik kom dan calorisch te laag uit naar wat ik hier in mfp uitreken.

Dus ik ga weer terug naar mfp, alles goed bijhouden. De macro's in de gaten houden.

Doel is elke ochtend voor ik naar mijn werk ga te sporten. 6 uur op, 45 minuten bewegen. Of cardio, of een e-gym rondje (wie heeft dit ook? Vriendjes worden?) daarnaast weer trouw elke dag mijn stappen halen...

Waarom ik hier post? Deken maakt het werkelijkheid, dan kun je er niet meer onderuit. En natuurlijk hoop ik op jullie support!

Dus, gaan we ervoor!?

Groeten,
Pascal

P.s. Een voor foto bijgevoegd, hopelijk snel een mooie na foto.

P.s. 2 wie komt er uit Amersfoort of omgeving en wilt samen bewegen?

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Pascal! Welkom en veel succes. Hoe ging de eerste week? Wat zijn je doelen precies qua voeding en heb je ze gehaald? Reken anders je TDEE & BMR uit, MFP kan nogal afwijken...

    Als je vragen hebt, stel ze gerust.