Ik ben nieuw! En op zoek naar vriendjes! — Dutch (Netherlands)

Ik ben nieuw! En op zoek naar vriendjes!

Opties
Hoi allemaal!
Ik ben Stephanie, 31 jaar.. en 7 dagen geleden begonnen met deze app (serieus, geen bevlieging). Tot nu toe ben ik 2 kilo afgevallen en dat is meer dan ik van een eerste week verwacht had. 😊
Mijn doel is minimaal 10 kg te verliezen, maar het liefst 13/14 kg in totaal zodat ik me weer echt lekker in mijn vel kan voelen. En daarna wil ik dat uiteraard vasthouden dus een verandering van lifestyle en geen dieet..!
Na mijn verhuizing wil ik ook weer beginnen met sporten en voor nu wil ik tussen alle drukte door wel meer gaan lopen. Het lijkt me leuk om wat mensen toe te kunnen voegen om elkaars voorgang bij te houden en elkaar tips te geven. Ik ben nu vooral van gezonde maaltijden uitproberen en heb al een paar dingen geprobeerd die goed zijn bevallen.
Ideetjes, vragen etc.. gooi ze gerust in de groep!

Reacties

  • kamerferdi
    kamerferdi Berichten: 35 Member
    Opties
    Welkom! Ik voeg je toe 😁 Ik heb zelf inmiddels 10 kg verloren en ben denk ik halverwege.
  • huisjeboompjeblogje
    huisjeboompjeblogje Berichten: 7 Member
    Opties
    Wauw wat goed!! Knap hoor, ik hoop mijn doel ook geleidelijk te gaan bereiken😄 Welkom in mijn lijst!
  • SimplyLauraAmy
    SimplyLauraAmy Berichten: 5 Member
    Opties
    Heb je toegevoegd, gefeliciteerd met je tot nu toe geboekte resultaten en succes met je verhuizing :)
  • Lisette3x
    Lisette3x Berichten: 17 Member
    Opties
    Je mag mij toevoegen.
    Ik ben weer opnieuw begonnen.
  • LJ_B
    LJ_B Berichten: 6 Member
    Opties
    Ik ben nieuw op de community, maar niet op MFP. Wederom opnieuw begonnen na wat lichamelijke tegenslagen. Hopelijk val ik circa 6 kg af. Wat mede motivatie kan ik wel gebruiken. Ik zal je proberen toe te voegen en eens uitzoeken hoe deze community werkt.
    Ps: mij toevoegen mag ook...
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Stephanie, welkom en veel succes :) Als je vragen hebt, stel ze gerust.
    Ook mag je mij toevoegen!
  • twantimmermans
    twantimmermans Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ben gisteren begonnen op MFP op advies van vitality coach. Zes kilo moet eraf. Wat ik hield voor een stevig wasbordje bleek een bierbuikje. 😜 Loop nog wel af en toe te klungelen met de app, bv koppelen stappenteller lukt nog niet. Maar leuk om te delen. Worden we vrienden met deze club en hoe doe ik dat dan?
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Twan, welkom en succes. Je kunt op iemand zijn/haar gebruikersnaam klikken om een scherm te openen, dan klik je nogmaals op de naam om naar het profiel te gaan. Vanaf daar kan je op de knop drukken om vrienden te worden.
  • RiannePetiet
    RiannePetiet Berichten: 8 Member
    Opties
    Hallo Stephanie! Fijn hè zo'n App? Het werkt echt. Ik heb hetzelfde streven als jij 😁 ook 10 kilo of meer kwijt te raken en ook weer langzaamaan gaan sporten. Ik ben al bekend met mfp maar de community is nieuw terrein voor me. Ik wordt graag je vriendje op mfp! Groetjes Rianne
  • Kimdotnl
    Kimdotnl Berichten: 2 Member
    Opties
    Hey Stephanie! Wat toevallig, ik volg jou al een tijdje op instagram dus leuk om jou hier ook tegen te komen. Ik ga je toevoegen als vriend. Heel veel succes!