TDEE — Dutch (Netherlands)

TDEE

Opties
LJ_B
LJ_B Berichten: 6 Member
Ik lees veel over TDEE en BMR op deze community. Maar hoe pas je dit toe op MFP? Als je al je gegevens invult dat wordt alles toch voor je uitgerekend. Moet je dat dan nog aanpassen?

Reacties

  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Klopt..... Er is een kopje 'doelen' daar kan je je eigen doelen aanpassen. Vergeet idd wat MFP automatisch voor jou berekent.
    Zelf je BMR en TDEE uitrekenen en daarmee aan de slag
  • LJ_B
    LJ_B Berichten: 6 Member
    Opties
    > @Manga23 zei:
    > Klopt..... Er is een kopje 'doelen' daar kan je je eigen doelen aanpassen. Vergeet idd wat MFP automatisch voor jou berekent.
    > Zelf je BMR en TDEE uitrekenen en daarmee aan de slag

    Thnx!
  • kamerferdi
    kamerferdi Berichten: 35 Member
    juni 2019 aangepast
    Opties
    Inderdaad. Elke keer dat je een aanpassing wilt maken in doelen, zal MFP dit automatisch voor je uitrekenen, dus hou hier rekening mee. In de foto hieronder kan je zien dat je bij doelen dit ook handmatig kan invullen.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik vul altijd mijn macro's en calorieën zelf in als ik naar beneden (of omhoog) bijstel. MFP laat ik dat nooit uitrekenen, want die maakt er de meest aparte berekeningen van.
  • kamerferdi
    kamerferdi Berichten: 35 Member
    Opties
    Ja, naast je caloriebehoefte kan je handmatig ook je macro's aanpassen. Ik vind zelf het % koolhydraten die MFP aangeeft te hoog en eiwitten te laag, dus dat ziet er heel anders uit bij mij 🤣
  • LJ_B
    LJ_B Berichten: 6 Member
    Opties
    Geen wonder dat ik het voorheen nooit volhield. Uiteindelijk maakte MFP een berekening waar ik mij niet aan kon houden.
    Dank je wel allemaal.