Van 84kg naar 74kg in 3,5 maand — Dutch (Netherlands)

Van 84kg naar 74kg in 3,5 maand

Opties
Hi,

Ik ben Harvey, 25 jaar, student Sportkunde (Sports Science) aan de Hogeschool InHolland te Haarlem en wonend in Amsterdam.

Al ruim 5/6 jaar ben ik bezig met krachttraining en het bijhouden van mijn voeding. Ieder jaar rond de zomer lukt het mij om weer “in shape” te komen (zie bijgevoegde foto). Dit doe ik door middel van krachttraining, cardio en het creëeren van een calorie-overschot en een calorie-te kort voor een bepaalde tijd. Mijn vrienden en omgeving weten dat ik dit doe en dat mijn doelen hierdoor jaarlijks behaald worden, echter heb ik dit nooit gepubliceerd op social media. Dit jaar heb ik een before en after foto geplaatst om het verschil aan te kunnen tonen. Met veel positieve reacties en vragen over hoe ik dit heb gedaan, heeft ervoor gezorgd dat ik mijn kennis en ervaring meer zou willen delen.

Ik ben benieuwd of ook jullie hier baat bij hebben.

Stuur mij gerust een berichtje bij vragen over een gezondere leefstijl. Wellicht kan ik jou hierbij helpen.

Sportieve groet,

Harv!

Reacties

  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    👍 Doe je goed. Welkom en wellicht kan je een bijdrage leveren aan deze community.
    Extra kennis gebaseerd op feiten en onderzoek kan zeker geen kwaad 🤪
    Zelf ben ik even een week of 6 uit de running en daarna ga ik weer langzaam opbouwen met krachttraining.
    Als je de topics een beetje door gaat zal je zien dat er een hoop vragen zijn en onduidelijkheid over voeding, verantwoord diëten al dan niet gecombineerd met krachtsport.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Harvey, welkom en je bent al supergoed bezig natuurlijk. Hele mooie voortgang (elke keer) neem ik aan.
    Wellicht kun je wat meer plaatsen over hoe je precies te werk gaat?
  • vallieveropdanaf
    vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
    Opties
    Mooie progressie!
  • geertvanwettere2014
    geertvanwettere2014 Berichten: 8 Member
    Opties
    Ik ben wel benieuwd hoe je het gedaan hebt
  • vallieveropdanaf
    vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
    Opties
    Goed bezig!