Hoe om te gaan met onderhoud
HansDoeve
Ik heb een vraag waar ik maar geen duidelijk antwoord op kan krijgen.
Mijn onderhoud is is 2700 kcal. Dagelijks hou ik mijn voeding bij en sport voornamelijk in de fitness en daarbij doe ik Crossfit en Bodypump. Op deze inspanningen is mijn onderhoud vastgesteld. Omdat ik over de hele dag minder beweeg dan goed voor mij is en ik het liefste onder mijn onderhoud wil blijven heb ik mijn dagelijkse inname vastgezet op 2200 kcal. waarvan 40% koolhydraten 40% eiwit en 20% vet. Deze verhouding is over de hele week goed te halen.
Maar wat moet ik nu met de extra kcal die ik met het sporten verdien? Deze worden dagelijks bij mijn saldo geboekt. In mijn theorie zitten die al in mijn onderhoud. Moet ik ze negeren of meetellen en waarom?
Wie heeft hier een uitleg voor?
Groet
Hans
Mijn onderhoud is is 2700 kcal. Dagelijks hou ik mijn voeding bij en sport voornamelijk in de fitness en daarbij doe ik Crossfit en Bodypump. Op deze inspanningen is mijn onderhoud vastgesteld. Omdat ik over de hele dag minder beweeg dan goed voor mij is en ik het liefste onder mijn onderhoud wil blijven heb ik mijn dagelijkse inname vastgezet op 2200 kcal. waarvan 40% koolhydraten 40% eiwit en 20% vet. Deze verhouding is over de hele week goed te halen.
Maar wat moet ik nu met de extra kcal die ik met het sporten verdien? Deze worden dagelijks bij mijn saldo geboekt. In mijn theorie zitten die al in mijn onderhoud. Moet ik ze negeren of meetellen en waarom?
Wie heeft hier een uitleg voor?
Groet
Hans
0
Reacties
-
Mijn onderhoud is 2700 kcalOmdat ik over de hele dag minder beweeg dan goed voor mij is en ik het liefste onder mijn onderhoud wil blijven heb ik mijn dagelijkse inname vastgezet op 2200 kcal. waarvan 40% koolhydraten 40% eiwit en 20% vet.Maar wat moet ik nu met de extra kcal die ik met het sporten verdien?0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora