Mijn weg naar -25kg (vrienden welkom) — Dutch (Netherlands)

Mijn weg naar -25kg (vrienden welkom)

Opties
Guylaenen
Guylaenen Berichten: 12 Member
Hoi iedereen

Ben momenteel aan mijn 6e week bezig op weg naar een gezonder leven.
Gestart met een gewicht van 113kg wil ik tot minstens aan de 90 geraken (en liefst nog verder).

- Eens ik aan de grens geraak van 100, wil ik opnieuw starten met lopen (5 jaar geleden mee gestopt en vanaf toen ging het gewicht in de foutieve richting)
- Momenteel heb ik een dagelijks doel van 1500 kcal (terwijl mijn behoefte rond de 1900 ligt)

Tot dusver gaat het lekker en bij weging vanochtend gaf de wijzer 104,6kg aan, dus al een dikke 8kg kwijt.

Ik kijk ernaar uit hier wat connecties te krijgen waardoor de nodige steun aan elkaar kan gegeven worden.
Ook de talrijke tips & tricks die hier af en toe passeren zijn uitermate leerzaam.

Reacties

  • Guylaenen
    Guylaenen Berichten: 12 Member
    Opties
    Ineens maar een vraagje stellen ook.
    Bij mijn profiel heb ik een foto toegevoegd, maar die wordt hier in het forum niet zichtbaar. Iemand enig idee?
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Guylaenen, geen idee waarom je foto het niet doet op het forum. Wellicht een dagje overheen laten gaan om alles up2date te brengen bij het forum. Probeer het over een dag nog een keer te uploaden.

    Goed bezig! Zet hem op :)
  • Nelielchan
    Nelielchan Berichten: 10 Member
    Opties
    Hoi!
    Wat goed dat je stappen gezet hebt in de goede richting en ook al doelen voor ogen hebt. Ik zie dat je wil wachten met het oppakken met lopen. Mag ik vragen waarom? Lopen is namelijk juist een goede manier om gewicht te verliezen en spieren op te bouwen. Ook zwemmen is super goed en beter voor de gewrichten.

    In ieder geval al goed bezig, zet 'm op!
  • DreDVD
    DreDVD Berichten: 11 Member
    Opties
    Wat ik lees lijkt veel op wat ik zelf doe mijn calorie behoefte is circa 2000 kcal. Ik ga 5 dagen op 1400 kcal zitten en 2 dagen op 1800 kcal. hierdoor krijgt mijn lichaam een boost. Ben nu bezig met week 5 en inmiddels al 6 kilo kwijt. Wens je in ieder geval heel veel succes.
  • Leo2014C
    Leo2014C Berichten: 0 Member
    Opties
    Hi Guylaenen,
    Supergoed, zet hem op. Ik sta voor dezelfde uitdaging. Weet nog niet precies hoe.
    Succes in ieder geval.
  • vallieveropdanaf
    vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
    Opties
    Heb je een vrienden verzoek gedaan! :)