Steun en motivatie gezocht — Dutch (Netherlands)

Steun en motivatie gezocht

Opties
Ericaa0407
Ericaa0407 Berichten: 1 Member
juli 2019 aangepast in Motivatie en steun
Ik ben Erica 28 jaar en ga proberen voor de zoveelste keer de strijd aan te gaan tegen de kilo's. Mijn doel is minstens 5kg eraf. Liefst 10 kg. (Ik ben 170cm) Zijn er nog meer mensen met deze doelen die graag tips enzo delen met mij en die graag wekelijks een opvolging geven om gemotiveerd te blijven? Graag hoor ik het van jullie! Voeg me gerust toe

Reacties

  • RiannePetiet
    RiannePetiet Berichten: 8 Member
    Opties
    Hoi Erica! Ik ben Rianne, 32 jaar (1.60 lang) en ook opnieuw bezig om de kilo's eraf te krijgen. Wil er nu ook nog 10 kwijt en ben inmiddels al 2.9 kilo afgevallen sinds 24 juni alleen al met aanpassing in mijn eetpatroon en met behulp van mfp. Goed van je dat je opnieuw de strijdt aan gaat. Ik voeg je graag toe wellicht kunnen we elkaar helpen te motiveren! Gr Rianne
  • jdetavernier1989
    jdetavernier1989 Berichten: 2 Member
    Opties
    Hoi Erica, Ik ben alsook nieuw hier en kan wat motivatie gebruiken en geven. Volg me gerust om van elkaar op de hoogte te blijven ;) Anderen mogen dit natuurlijk ook doen :) Veel succes alvast!! Gr. Jelle
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Erica, welkom en succes. Als je vragen hebt of steun zoekt, dan ben je hier aan het juiste adres.
  • DabbyOi
    DabbyOi Berichten: 8 Member
    Opties
    10 kg ? Easy !
    Maandje met mij trainen en je bent t zo kwijt 👍
  • Phinemien
    Phinemien Berichten: 11 Member
    Opties
    Hoi Erica,
    Ik ben sinds 11 dagen bezig met de MFP. Nuja, ik had het blijkbaar ooit al wel eens geïnstalleerd.
    Na 1 week: 1,8kilo er al af.
    Mijn eerste conclusie; damn, en dat enkel door die snacks en frisdrank te laten!
    Al moet ik toegeven dat ik echt vandaag hunkerde naar een snack! Gelukkig lieten men calloriën het toe om een mini zakje paprika chips te eten. Wat genoot ik!
    Moet wel toegeven dat het verslavend werkt; ik zal niet over men calorie-punten gaan! 💪
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    > @DabbyOi zei:
    > 10 kg ? Easy !
    > Maandje met mij trainen en je bent t zo kwijt 👍

    Tja dat lijkt zo makkelijk....... Ik heb nu door een medische ingreep een maand niet gesport. Van 5/6 keer in de week sporten buiten een actief leven naar niks zou gevolgen moeten hebben....... Ik zie wel spierverlies, mijn buikspieren zijn minder zichtbaar maar op de weegschaal geen gram meer. En ik eet echt niet weinig......uit verveling zijn de kilo's chocolade er doorheen gevlogen.
    Ik heb een hogere ruststofwisseling. Niks meer en niks minder. Van nature slank
    Ik ken genoeg mensen die nog niet de helft eten van wat ik eet en net zo hard sporten maar nooit mijn gewicht zullen bereiken zonder dat ze zichzelf op een honger dieet moeten gooien.
    Ik denk dat hard sporten en minder eten niet voor iedereen de sleutel tot succes is.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Manga23 schreef: »
    > @DabbyOi zei:
    > 10 kg ? Easy !
    > Maandje met mij trainen en je bent t zo kwijt 👍

    Tja dat lijkt zo makkelijk....... Ik heb nu door een medische ingreep een maand niet gesport. Van 5/6 keer in de week sporten buiten een actief leven naar niks zou gevolgen moeten hebben....... Ik zie wel spierverlies, mijn buikspieren zijn minder zichtbaar maar op de weegschaal geen gram meer. En ik eet echt niet weinig......uit verveling zijn de kilo's chocolade er doorheen gevlogen.
    Ik heb een hogere ruststofwisseling. Niks meer en niks minder. Van nature slank
    Ik ken genoeg mensen die nog niet de helft eten van wat ik eet en net zo hard sporten maar nooit mijn gewicht zullen bereiken zonder dat ze zichzelf op een honger dieet moeten gooien.
    Ik denk dat hard sporten en minder eten niet voor iedereen de sleutel tot succes is.

    Ieder mens is verschillend... Wat voor persoon A werkt hoeft niet perse voor persoon B te werken natuurlijk
    Ik heb altijd het gevoel dat ik al aankom als ik naar eten kijk, terwijl mijn broer altijd kon eten wat die wilde en geen grammetje aankwam, en nu niet omdat hij zo veel actiever was
    Bij iedereen is de basis energiebehoefte verschillend, zelfs bij een eeneiige tweeling is dit het geval
  • DabbyOi
    DabbyOi Berichten: 8 Member
    Opties
    Ij weet het 😜👍🙈
  • Cindy_dNP
    Cindy_dNP Berichten: 21 Member
    Opties
    Hoi,

    Ik ben ook sinds 7 juli bezig 😊 mijn doel is om in totaal 17kg te vermageren. Sinds ik met de app bezig ben is er al 2,4kg af 😁 ik kijk echt naar de calorieën, wat ik voordien nooit deed. Ik zorg ook steeds dat ik 's avonds nog iets kan knabbelen, zo beperk ik vaak m'n calorieën in de dag zodat er' s avonds nog zeker een ijsje ofzo afkan 😁 ik laat sindsdien wel de gewone cola staan (dronk ik ganse dag door) en drink nu ganse dag water en probeer max 2x/d een cola zero te drinken. Door rugproblemen is bewegen/sport heel beperkt maar ik probeer wel om dagelijks 10.000 stappen te doen. De ene dag lukt dit, de andere dag niet owv de rug, maar we doen ons best. Mijn vriendin keek verwonderd omdat ik er geen probleem van maak om afentoe samen een frietje te gaan steken. Ik eet er dan gewoon minder en zie dat ik de rest van de dag me inhoud qua calorieën. Ze is zelfs mee de app beginnen gebruiken, niet om te vermageren maar om eens te zien hoeveel zij eet op een dag 😉

    Veel succes
  • Cindy_dNP
    Cindy_dNP Berichten: 21 Member
    Opties
    > @DabbyOi zei:
    > 10 kg ? Easy !
    > Maandje met mij trainen en je bent t zo kwijt 👍

    Als het zo makkelijk maar ging...
  • DabbyOi
    DabbyOi Berichten: 8 Member
    Opties
    Try me 😉
  • Yidrey
    Yidrey Berichten: 29 Member
    Opties
    Heb je toegevoegd. Wil ook de laatste 7 kilo eraf.