+12kg afgevallen in 12-14 weken (+ foto's 📸) — Dutch (Netherlands)

+12kg afgevallen in 12-14 weken (+ foto's 📸)

Opties
rickvanrijn
rickvanrijn Berichten: 27 Member
juli 2019 aangepast in Motivatie en steun
Beste leden. Ik wilde graag mijn progressie met jullie delen. Zelf ben ik 4.5 maand terug begonnen aan het droogtrainen voor de zomer. Voor mij was dit de aller eerste keer en het was dus meer dan alleen droogtrainen voor mij. Het was een moment waarop ik mijn leefstijl om ging gooien. Nu weet ik niet beter en is het de gewoonste zaak van de wereld. Ik heb dit bereikt door te werken met een calorieoverschot en -tekort. Dit is de enige manier om af te vallen of aan te komen. Hierbij heb ik ervoor gezorgd dat ik ongeveer rond de 1.8gram eiwit per kg lichaamsgewicht zat aan het einde van de dag. Dit om overmatig spierverlies tegen te gaan. Onderstaand de progressiefoto's. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :# ;)

Reacties

  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Ik vind dit heel knap gedaan! In korte tijd heb je veel bereikt. Hoe bevalt je nieuwe leefstijl?
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    👍👍 Heel netjes......
  • rickvanrijn
    rickvanrijn Berichten: 27 Member
    Opties
    > @Sandraatje123 zei:
    > Ik vind dit heel knap gedaan! In korte tijd heb je veel bereikt. Hoe bevalt je nieuwe leefstijl?

    Mijn nieuwe leefstijl bevalt super goed! Ik eet gezonder en eet nog steeds wat ik lekker vind. Af en toe is er zelfs ruimte voor een Magnum ijsje. En dit in m'n cutfase :) Vanaf mijn vakantie (22 augustus) ga ik weer beginnen aan een klein calorieoverschot. Dit, om meer massa op te bouwen en weer sterker te worden. De eetgewoontes ga ik zeker niet aanpassen ik ga nog steeds gezond eten alleen kan ik daar nu meer van eten haha. Dankjewel voor je lieve bericht!
  • rickvanrijn
    rickvanrijn Berichten: 27 Member
    Opties
    > @Manga23 zei:
    > 👍👍 Heel netjes......
    >
    >

    Dankjewel!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Goed gedaan hoor! 4,5 maand klinkt wel als een eeuwigheid geleden, maar om dan zo resultaat te boeken, zeer goed!
  • rickvanrijn
    rickvanrijn Berichten: 27 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Goed gedaan hoor! 4,5 maand klinkt wel als een eeuwigheid geleden, maar om dan zo resultaat te boeken, zeer goed!

    Dankjewel Laurens! Was inderdaad een uitdaging. Na 3 maanden was ik eigenlijk al zo goed als klaar. Maar nu is het een kwestie van bijschaven. De tijd is wel om gevlogen moet ik zeggen.
  • Selinnnxxx
    Selinnnxxx Berichten: 4 Member
    Opties
    Wauw super knap van je
  • rickvanrijn
    rickvanrijn Berichten: 27 Member
    Opties
    > @Selinnnxxx zei:
    > Wauw super knap van je

    DANKJEWEL!
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Heel goed van je.
  • wikkie1977
    wikkie1977 Berichten: 8 Member
    Opties
    Wow onwijs knap van je
  • huisjeboompjeblogje
    huisjeboompjeblogje Berichten: 7 Member
    Opties
    Ook vóór je training zag je er al goed uit, maar een hele mooie prestatie in korte tijd! Goed gedaan!👍🏻