Hulp
difishark
Hallo allemaal,
Ben sinds 10 juni bezig met het bij houden van mijn voeding ik was 83 en nu 79 kilo. Op zich niks mis mee zou je zeggen maar dat ik nou moet zeggen dit gaat als een raket!! Ik crossfit 3x per week dit is zeer intensief ik doe er 2afbeeldingen van de doelstelling van MyfitnessPal en een afbeelding van de makro's bij.
Ik blijf bijna altijd onder de doelstelling en op trainingsdagen helemaal.
Over een paar maand wordt ik 50 en ben dan ook 25jaar getrouwd en zou dan graag een kilootje of 5 tot 8 nog kwijtraken.
Moet of kan ik hier nog wat aan veranderen??
Ben sinds 10 juni bezig met het bij houden van mijn voeding ik was 83 en nu 79 kilo. Op zich niks mis mee zou je zeggen maar dat ik nou moet zeggen dit gaat als een raket!! Ik crossfit 3x per week dit is zeer intensief ik doe er 2afbeeldingen van de doelstelling van MyfitnessPal en een afbeelding van de makro's bij.
Ik blijf bijna altijd onder de doelstelling en op trainingsdagen helemaal.
Over een paar maand wordt ik 50 en ben dan ook 25jaar getrouwd en zou dan graag een kilootje of 5 tot 8 nog kwijtraken.
Moet of kan ik hier nog wat aan veranderen??
0
Reacties
-
6 tot 8 kg kwijtraken in een maand lijkt mij teveel. Reken erop wil je het verstandig doen en met blijvend resultaat op max een halve kilo per week. Daarvoor zou je al 500 calorieën onder je onderhoud moeten eten.
Reken niet met wat MFP je voorlegt maar reken met een online tool je TDEE uit en ga daarmee aan de slag.
Met een halve kg per week worden je vetreserves gebruikt...... Ga je crashen en wil je lekker snel dan ben ik bang dat je je eiwitten/spiermassa gaat verliezen en dat is nu juist niet wat je wilt.0 -
Volgens mij bedoeld topic startster dat ze over een paar maanden 6 tot 8 kilo kwijt wil zijn.0
-
Klopt , zeker niet in 1 maand misschien dat ik het onduidelijk geschreven had maar over een maand of 60
-
Hoe werkt TDEE precies ik zie en hoor het vaker voorbij komen.
Wat vul ik precies in ik werk in de bouw en train 3x per week.
Mijn vet percentage weet ik niet bij ons hebben ze geen vetmeter.0 -
https://damnripped.com/tdee-calculator/
Je vetpercentage is leuk om te weten maar lastig om accuraat te meten. Ik heb een weegschaal die het aangeeft en een handmatige vetmeter. Het zal wel in de buurt zitten maar erg precies is het niet.
Ik gebruik de spiegel..... Even niet kunnen trainen en dat zie ik echt wel in de spiegel terug
Maar in 6 maanden moet het je zeker lukken, succes:)0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes