Nieuw member — Dutch (Netherlands)

Nieuw member

Opties
CJ_official
CJ_official Berichten: 5 Member
Hey hallo.
Ik ben vandaag een YouTuber tegen gekomen die ook deze App gebruikte. Deze heeft mij toch mooi overhaalt om mezelf te pushen. Ook heeft hij deze App aangehaald. Zelf ben ik 20 jaar, man (jongen, wat je zelf wilt zeggen). Ik hoop hierbij vooral vet te verliezen + buik / borst / rug / schouder spieren bij te krijgen.

Hopelijk kan ik jullie steunen bij je journey als ook tips en advies krijgen.

First step is always the hardest one and you already made that one. 💪

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi CJ, welkom en succes. Wat zijn specifiek je doelen? Reken ze uit met een TDEE en BMR calculator!
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Succes....... Je bent jong, ga ervoor.
    Zoals bij je andere topic al gezegd reken je BMR en TDEE uit.
    Het schema wat je in je andere topic omschrijft zal weinig voor je doen. Je zal je spieren iets versterken maar je krijgt er geen zichtbare resultaten mee.
    Voor echt resultaat moet je vetpercentage heel laag zijn en zal je zwaarder moeten trainen. Dan adviseer ik je een keer de sportschool in te stappen voor de juiste begeleiding.
  • CJ_official
    CJ_official Berichten: 5 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Hoi CJ, welkom en succes. Wat zijn specifiek je doelen? Reken ze uit met een TDEE en BMR calculator!

    Mijn specifieke doelen is een strakkere buik en sterkere rugspieren. Opzich mijn gewicht (78kg) kan wat af maar ben ik best tevreden mee aangezien ik toch een sportief figuur heb.

    De TDEE en BMR heb ik uitgerekend maar snap ik niet heel veel van...
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Probeer je anders even wat in te lezen in de basisprincipes, dat scheelt een hoop. ;)