Calorieën dieet — Dutch (Netherlands)

Calorieën dieet

Opties
Benz0348
Benz0348 Berichten: 1 Member
Hey ik ben hier nieuw en ik heb even een tip nodig van een kenner!🤣😊

Mijn lichaam heeft dagelijks 3500 calorieën nodig. (1.96m & 106 kg)
Nu ben ik bezig met een snel afval dieet van maar 2000 calorieën per dag.
Nu is dit best zwaar maar wil er graag mee doorgaan.
Heeft iemand voedseltips, met wat ik bijv. in de middag kan eten en in de avond en snacks.

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Lees eerst eens wat topics hier op het forum door, daar vind je namelijk al e.e.a. aan antwoorden op je vragen.

    Ik kan je al wel vertellen dat je niet heel slim bezig bent op deze wijze.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Snel afvallen is nooit goed... Ga voor de lange termijn en echt je voeding voor de rest van je leven verbeteren.
    De tips van Hanne raad ik ook aan.
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Opties
    Ga langs bij een dietist(e). Heb ik ook gedaan en je zal verbaasd staan wat je allemaal kunt eten.
    Misschien starten met de ongezonde snacks te vervangen met iets gezond wat je ook echt lekker vindt zodat het niet op een dieet lijkt.
    Net als wat ze hierboven al zeiden probeer het niet te snel te doen want dan heb je kans dat jij je voor niets aan het uithongeren bent en dat alles er direct weer op zit. (en waarschijnlijk ook meer, daar ben ik een ervaringsdeskundige in😔)
    Bij mij is er gelukkig al heel wat af maar ik had het zeker niet gekund als ik niet bij mijn diëtiste was geweest.
    Heel veel succes. Kamille
  • jfkdd
    jfkdd Berichten: 8 Member
    Opties
    als lunch ben ik al een tijdje overgestapt van 1/2 droog bruin brood naar zelfgemaakte salade (slamix, bladspinazie) met vers gesneden groenten zoals wortel, radijs, tomaat, ui en gerookte makreel. Geleidelijk ca 6 kilo in vet afgevallen in de afgelopen drie maanden. Daarnaast doe ik al 9 jaar kracht training. bevalt goed. Groeten, gratis MFP gebruiker