Wauw! Dit is fijn — Dutch (Netherlands)

Wauw! Dit is fijn

Opties
xMarijam2019
xMarijam2019 Berichten: 2 Member
december 2019 aangepast in Stel jezelf voor
Hoi allemaal..

Super blij dat ik deze app ben tegengekomen en nog mooier 'jullie'

Ik probeer echt maanden , jaren af te vallen maar het lukt niet, nu ik weet dat ik mensen heb rondom denk ik dat het mij nu wel gaat lukken 😃.

Ik heet marijam , ben 26 jr en kamp jaren met overgewicht. Als ik 15kilo ben afgevallen dan vind ik het goed, maar zelfs 1 kilo lukt niet. Ik ben een snoeper , ik eet elke dag fastfood , ik eet abnormaal veel suiker en drink ook veel suiker. Amper eet ik gezond. Ik hoop echt dat het nu gaat lukken nu ik ook me voeding ga bijhouden. Ik ben iemand die snel afvalt dat weet ik, omdat ik van een ongezonde leefstyl kom. Maargoed dat is nu niet belangrijk als ik maar volhou.

Succes allemaal en ik hou jullie op de hoogte. Ojjaa ik begin morgen. Geen speciaal dieet maar ik hou me aan onder de 100 koolhydraten en gezond eten. Kijken hoe dat loopt 😇

Reacties

  • OnurrPinarr
    OnurrPinarr Berichten: 2 Member
    Opties
    Lekker bezig💪
  • xMarijam2019
    xMarijam2019 Berichten: 2 Member
    Opties
    > @OnurrPinarr zei:
    > Lekker bezig💪

    THANKS ONUR 🤗
  • mamavaneva
    mamavaneva Berichten: 1 Member
    Opties
    👍 gaat je vast en zeker lukken
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Welkom en succes!
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    👍 succes.....je komt denk ik al een heel eind als je de inname van suiker en fastfood aanpast. Maar 1 ding uit de wereld.......je wordt niet dik van fastfood of suiker......je eet teveel calorieën in verhouding tot wat je verbrand. Als je daar inzicht in krijgt dan kan je je gewicht onder controle houden zonder gek of streng dieet 😁
  • kingborgia1974
    kingborgia1974 Berichten: 37 Member
    Opties
    Superrrrrrrr bezig👍👍👍👍😊😊😊😊
  • Meliss1Senna
    Meliss1Senna Berichten: 25 Member
    Opties
    je kunt het! en vooral gezonder eten is al een vooruitgang en als dat eenmaal gaat dan gaan de kilo's ook!
  • Maujestic
    Maujestic Berichten: 11 Member
    Opties
    Het is alweer een tijdje verder! Hoe gaat het met je doel, lukt het een beetje?
  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    Welkom en heel veel succes!