App openen in Logboek i.p.v. Nieuwsfeed — Dutch (Netherlands)

App openen in Logboek i.p.v. Nieuwsfeed

Opties
Ik ben fanatiek Premium gebruiker van de app, maar gebruik het hele “social” gedeelte eigenlijk niet. Ik vind het daarom heel irritant dat de app opent in de Nieuwsfeed i.p.v. het Logboek. Ik gebruik de app nl. om m’n eten te loggen, niet om 10x op een dag te zien dat mijn enkele inactieve MFP buddy 20 dagen heeft ingelogd een tijd geleden. Kunnen jullie hiervoor geen optie maken, zodat de app altijd opent in het Logboek i.p.v. de Nieuwsfeed? Desnoods alleen voor premium members?

Ben overigens ook benieuwd of er meer mensen zijn met deze wens.

Reacties

  • Recreatiesporter
    Recreatiesporter Berichten: 2 Member
    december 2019 aangepast
    Opties
    Ja zelfde issue hier. Zou dashboard wel zelf willen kunnen aanpassen via widget ofzo.
  • SamanthaRoadTo58kg
    SamanthaRoadTo58kg Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoi! Ik heb uitgevonden dat als je een widget op je scherm plaats, je via daar meteen naar je logboek kan.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Dat is nog eens mooi. Bedankt voor het antwoord Samantha en welkom natuurlijk.
  • ctigelaar
    ctigelaar Berichten: 2 Member
    Opties
    Aha, goede tip Samantha! Voor mij een goede tussenoplossing iig. Thanks voor het delen! Hoop nog steeds dat we uiteindelijk zelf kunnen kiezen waar je de app wilt openen natuurlijk :)
  • amatinss
    amatinss Berichten: 27 Member
    Opties
    Ja ik vind mijn eigen dagboek toch ook wel het belangrijkst! Hoop dat die optie er ooit komt
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    amatinss schreef: »
    Ja ik vind mijn eigen dagboek toch ook wel het belangrijkst! Hoop dat die optie er ooit komt

    Zie de reactie van Samantha hierboven en dan is het opgelost.