Challenge 66 — Dutch (Netherlands)

Challenge 66

Opties
Hey, ik ben begonnen met een leuke challenge waarin ik mijzelf de komende 66 dagen uitdaag om fitter te worden en een gezonder eet patroon aan te leren. Deze start motiveert mij tot zo’n lifestyle verandering. Ik zou het leuk vinden om meer mensen die ook zo’n verandering aan gaan toe te voegen als vriend, zodat we elkaar een beetje kunnen steunen en misschien ook tips kunnen geven. Groetjes, Saskia!

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Saskia, welkom en succes. Wat zijn precies je doelen? Heb je BMR & TDEE uitgerekend?
  • saskiafitnesspal
    saskiafitnesspal Berichten: 2 Member
    Opties
    Thanks Lauren’s! Mijn BMR en TDEE heb ik uitgerekend, erg handig om mijn doelen te gaan bereiken. Ik wil iets in vet percentage omlaag en omhoog in m’n spieren, vooral in het uithoudingsvermogen. De TDEE is daarbij erg handig, want ik merkte dat de balans er niet was. Balans in m’n voeding geeft hopelijk meer energie en ondersteunt m’n trainingen!
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    januari 2020 aangepast
    Opties
    k wil iets in vet percentage omlaag en omhoog in m’n spieren, vooral in het uithoudingsvermogen
    Dit zijn 3 verschillende doelen. Is het niet handiger om je te focussen op één van de drie? Spieren bouw beter in een calorieoverschot, vet verlies je in een calorietekort en uithoudingsvermogen is echt een trainingsdoel wat ook zijn aparte aanpak vergt.