#Afvallen#schema#voeding# — Dutch (Netherlands)

#Afvallen#schema#voeding#

Opties
TeamMo79
TeamMo79 Berichten: 2 Member
Hallo iedereen ben Mohamed 41 jaar geworden weeg 112 kg (zwaargewicht 😂) ik zou graag 95 kg wegen ben namelijk 1.88 lang en 95 kg is voor mij perfect !!!
Ik ben een levensgenieter hou echt van alle keukens , als ik mij laat gaan kan ik zo 125 kg wegen !!
Ik ben net terug begonnen met sporten vooral veel cardio 45-60 minuten spinnen , steps fietsen en daarna wat kracht oefeningen.
Ik zou graag mijn eetgewoontes willen veranderen ,en goede schema opstellen ik probeer nu 2300 cal te eten om aftevallen, tijdens trainen verbrand ik soms 1100 calorieën in totaal !!!
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het beste moet combineren en wat ik juist moet eten ???
Normaal heeft mijn lichaam 2800 calorieën nodig , ik eet nu sowieso 500 calorieën minder .
Mijn vraag.. calorieën die ik verbrand tijdens trainen moet ik het terug innemen of hoe minder calorieën des te beter om aftevallen !

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Nee je eet geen calorieën bij als je op basis van je TDEE eet. Tevens zijn de getoonde verbrande calorieën vaak totaal niet accuraat, dus ga er niet lukraak op af.
  • TeamMo79
    TeamMo79 Berichten: 2 Member
    Opties
    Ok goed om te weten !!!