Iemand ervaring met Shake “Fit Whey”!?
MarijkeElizabeth96
Hoihoi,
Zal me even voorstellen.. ik ben Marijke en ben 23 jaar..
Ik ben sinds kort aan de eiwitshake begonnen van “fit whey”. Iemand toevallig ook daar mee bezig...
Zal het leuk vinden als we met elkaar beetje ervaring kunnen delen.. misschien kunnen we daardoor gemakkelijker afvallen!?
Ik zal het leuk vinden wat jou ervaring daarbij is..
Groetjes,
Marijke
Zal me even voorstellen.. ik ben Marijke en ben 23 jaar..
Ik ben sinds kort aan de eiwitshake begonnen van “fit whey”. Iemand toevallig ook daar mee bezig...
Zal het leuk vinden als we met elkaar beetje ervaring kunnen delen.. misschien kunnen we daardoor gemakkelijker afvallen!?
Ik zal het leuk vinden wat jou ervaring daarbij is..
Groetjes,
Marijke
1
Reacties
-
Welkom! Wat is de reden dat je bent begonnen met eiwitshakes? De naam "fit whey" geeft me de kriebels...0
-
Hai itzhanne82,
Waarom ik aan de ben begonnen aan de eiwitshakes.. is omdat graag wat kilo’s kwijt wil.
Ik heb zelf een voedingschema.. alleen heb gehoord van m’n sportleider.. dat eiwitten te kort kom...
En jaa ik weet je kan ze ook uit verse producten halen.. alleen vind lastig om uit te kiezen omdat niet zo veel lust.. of soms is moeilijk te schatten waar het allemaal in zit..
M’n collega en sportleider gebruiken deze shake ook om hun eiwitten omhoog te houden...
Daarom is was m’n vraag van wat zijn de eventueel de oorzaken van de eiwittenshakes?0 -
Waarom ik aan de ben begonnen aan de eiwit shakes.. is omdat graag wat kilo’s kwijt wil.M’n collega en sportleider gebruiken deze shake ook om hun eiwitten omhoog te houden...Daarom is was m’n vraag van wat zijn de eventueel de oorzaken van de eiwittenshakes?1
-
Als ik uit voeding niet de benodigde hoeveelheid eiwitten kan halen, gebruik ik weleens een shake.
Kip, zalm, tonijn , skyr enz enz zijn prima bronnen van eiwitten.1 -
Extra eiwitten leiden absoluut niet tot extra gewichtsverlies. Je hebt genoeg aan 25 tot 30 gram eiwitten per maaltijd.......Dat kan je uit je voeding halen. Het is niet verstandig om maaltijden met een shake te vervangen.....Je mist dan zoveel andere essentiële voedingsstoffen!!!
Ik gebruik vaak een shake als aanvulling. Echt een tussendoortje. Ik heb moeite om op gewicht te blijven .... een snel metabolisme.
Een shake is dan meer gemakzucht......ook omdat ikl last heb van histamine intolerantie 😁1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora