Hoi hoi 😁 — Dutch (Netherlands)

Hoi hoi 😁

Opties
Hallo iedereen

Ik ben nieuw hier.
Ik ben Sil, 26 jaar en mama van een prachtige dochter.
Ik zit hier omdat ik graag wil afvallen en een fitte mama wil zijn voor men kindje. Ik zou er graag 30 kilo af krijgen.
Ik hoop hier mensen te ontmoeten die me tips en steun kunnen bieden want gemakkelijk is het niet.

Lieve groetjes
Sil

Reacties

  • vlinder1979
    vlinder1979 Berichten: 26 Member
    Opties
    Hallo Sil,
    welkom & succes!
    Je mag me toevoegen hoor.
    Ben sinds januari bezig met een gezonde leefstijl. Daarbij elke dag bewegen. Bevalt super goed! (40,moeder twee kids😉)
    Groetjes, Margriet
  • jolandad68
    jolandad68 Berichten: 43 Member
    januari 2020 aangepast
    Opties
    Hallo ook ik wil 22kilo kwijt, de eerste 4 zijn al een feit.
    Ben moeder van een zoon van 24 en werk als Verzorgende IG kleinschalig wonen op een PG afdeling. Je mag me toevoegen hoor.
  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    Welkom Sil.
    MFP is een goed begin om te gaan voor een fitte levensstijl. Zelf 46 en hier al een hoop geleerd. Heb zelf ook een hoop gelezen en opgezocht op internet. Wel artikelen die over het algemeen bijna allemaal een wetenschappelijke achtergrond hebben. Ben zelf net begonnen met vasten. Nu 116 kg en wil naar de 95. Je mag mij ook altijd toevoegen.

    groet
    Vincent
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Sil, welkom en veel succes!
  • MrsDeVos
    MrsDeVos Berichten: 3 Member
    Opties
    Hallo!
    Ik ben 31 en mama van een dochter van 4. Ik ben van februari 2019 tot nu 36 kilo afgevallen. Van een bmi van 33 naar 23 dus superblij. Nog enkele kilos te gaan en dan ben ik klaar. Alles door gezond eten. Veel groenten, heel veel variatie. Geen junkfood. Ik at ongeveer 1600 kcal per dag. Als ik 2000 kcal eet blijf ik mooi stabiel.
    Sinds november eet ik volledig plantaardig/vegan.
    Na 2 maanden ongeveer stabiel (= minus 2 kg op ca. 1800-2000 kcal per dag) wil ik mijn laatste 5 kilo er nu zo snel mogelijk af dus ik doe even een boostweek (5 dagen) aan 1200 kcal. Daarna terug op 1600 kcal voor een maand of 2.

    Wat is jouw plan?
  • xShrnnwasbezet
    xShrnnwasbezet Berichten: 6 Member
    Opties
    > @MrsDeVos zei:
    > Hallo!
    > Ik ben 31 en mama van een dochter van 4. Ik ben van februari 2019 tot nu 36 kilo afgevallen. Van een bmi van 33 naar 23 dus superblij. Nog enkele kilos te gaan en dan ben ik klaar. Alles door gezond eten. Veel groenten, heel veel variatie. Geen junkfood. Ik at ongeveer 1600 kcal per dag. Als ik 2000 kcal eet blijf ik mooi stabiel.
    > Sinds november eet ik volledig plantaardig/vegan.
    > Na 2 maanden ongeveer stabiel (= minus 2 kg op ca. 1800-2000 kcal per dag) wil ik mijn laatste 5 kilo er nu zo snel mogelijk af dus ik doe even een boostweek (5 dagen) aan 1200 kcal. Daarna terug op 1600 kcal voor een maand of 2.
    >
    > Wat is jouw plan?
    >
    Dit klinkt echt goed.

    Mag ik je toevoegen?

    Ik zit nu op 1460 kcal voor de komende weken. Dan zou ik 0,75kg per week af moeten vallen. Ben op zoek naar leuke recepten en nog meer inspiratie 🤗