Niet zo frisse shake beker..
RutgerMFP
Hoi allemaal,
Ik gebruik om mijn eiwitshakes mee te nemen en op te drinken een shake beker van plastic. Deze gebruik ik soms meerdere malen per dag onderweg en deze kan ik dan niet grondig schoonmaken. Ik merk dat een lege shake beker door de eiwitten erg kan gaan stinken. Heeft iemand tips om dit tegen te gaan? Enkel spoelen met heet water heeft niet altijd zin.
Ik gebruik om mijn eiwitshakes mee te nemen en op te drinken een shake beker van plastic. Deze gebruik ik soms meerdere malen per dag onderweg en deze kan ik dan niet grondig schoonmaken. Ik merk dat een lege shake beker door de eiwitten erg kan gaan stinken. Heeft iemand tips om dit tegen te gaan? Enkel spoelen met heet water heeft niet altijd zin.
0
Reacties
-
Baking soda of azijn gebruiken. Met toevoeging van heet water. Wellicht twee of drie keer herhalen.
Wat ook goed werkt is kukident of iets vergelijkbaars (bij drogist te krijgen). Ooit eens gelezen in Men's Health .1 -
Een lege shake beker draai ik nooit de dop op terug na omspoelen of schoonmaken. Afgesloten gaat hij inderdaad stinken.1
-
-
Thanks0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun