Bulkvoer
TienHoogland_
Weet iemand voedsel met veel calorieën voor tussendoor? Moet namelijk 3500kcal naar binnen werken.
0
Reacties
-
Noten, rozijnen, dadels, avocado, olijfolie. Zomaar een beginnetje0
-
Hoe gezond wil je het hebben? Croissantje camembert, gevulde koek, saucijzenbroodje of een broodje shoarma met knoflooksaus....
0 -
Hij noemt het bulkvoer dus ik neem aan dat hij werkt aan een bepaald fysiek. Een dirty bulk zou dus onzin zijn en voor onnodige toenname in vetmassa kunnen zorgen. Dus wat #Sandraatje123 zegt.
Maak je porties anders groter en neem volle producten, eieren, noten, avocado, gedroogd fruit, tonijn, zalm, notenpasta's of plakjes kipfilet op een rijstcracker
Ik maak soms een eiwitshake met havermout en lijnzaad voor tussendoor0 -
Weet iemand voedsel met veel calorieën voor tussendoor? Moet namelijk 3500kcal naar binnen werken.
Het antwoord op je vraag is al redelijk goed gegeven denk ik. Volle, vette producten zullen goed aantikken voor je calorieën, maar wanneer dat met 'normale' voeding niet meer lukt zul je waarschijnlijk toch hier en daar iets als chocolade bijvoorbeeld kunnen inplannen. Oftewel; voeding wat nauwelijks vult, maar wel hoog in calorieën is.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora