Ik ben Iris :) en ik word fit — Dutch (Netherlands)

Ik ben Iris :) en ik word fit

Opties
IkbenIris1989
IkbenIris1989 Berichten: 5 Member
Hoi, ik ben Iris en ik ben nog niet zo lang bezig met MFP. Het lijkt me leuk om hier wat gelijkgestemden te vinden :)

Mijn belangrijkste doel is om fit te zijn en daarbij ook gewoon plezier te kunnen hebben. Ik wil me bewust zijn van en zorgen voor mijn lijf, en me dus ook bewust zijn van wat ik eet, maar wil ook genieten van iets lekkers en vooral een gezonde leefstijl creëren die duurzaam (lees: comfortabel vol te houden) is.

Voor mij is het dus minder belangrijk om er kei hard kilo's af te krijgen, maar vooral om voor gezond te kunnen kiezen. Ik heb wat overgewicht, dus in eerste instantie zal 'gezonder worden' ongetwijfeld moeten samenhangen met gewichtsverlies; vandaar dat mijn doel in MFP wel is om af te vallen.
Zelf hou ik graag in de gaten wanneer ik mijn gewichtsverlies niet meer ten dienste van mijn 'gezond-zijn' vind staan; spiermassa mag er ook best wezen :)

Gelukkig hou ik net zoveel van (bepaalde) sporten als van snoepen ;)

Ik heb tot dusver geen vrienden op MFP; voel je als eventuele gelijkgestemde vrij om me toe te voegen/contact te maken!

Reacties

  • JessicaKuiper
    JessicaKuiper Berichten: 10 Member
    Opties
    Hoi fitte Iris ;)
    Ik heb ongeveer hetzelfde doel als jij, dus vind ik het leuk om je te volgen en te zien hoe jouw vorderingen zijn.
    Succes ermee en groetjes!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Iris, welkom en sucess! Goed begin :)
  • watchmegoalltheway
    watchmegoalltheway Berichten: 6 Member
    Opties
    Succes! Ik voeg je toe als vriend, dan kunnen we elkaar af en toe supporten :)
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Heel veel succes.
    Als je gezonder gaat eten, eet je al snel minder calorieën.
    Gewicht zal dan ook vast goed komen.
    Tdee al uitgerekend?
  • vallieveropdanaf
    vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
    Opties
    Welkom!
  • addeknegt3584
    addeknegt3584 Berichten: 3 Member
    Opties
    Haaii Iris, Ad hier. Ik ben onlangs ‘weer’ begonnen en vind t leuk om je te volgen.
  • Ard_Schaap
    Ard_Schaap Berichten: 22 Member
    Opties
    Je mag mij gerust toevoegen.
  • Nuurfit
    Nuurfit Berichten: 3 Member
    Opties
    Hi Iris! Ik heb hetzelfde doel als jij en zou graag vrienden worden! Heel veel succes en ik hoop dat we misschien iets kunnen delen :)