Trainingen toevoegen — Dutch (Netherlands)

Trainingen toevoegen

Opties
JessicaKuiper
JessicaKuiper Berichten: 10 Member
Ik doe de laatste tijd vaak groepslessen van lesmills, maar deze kan ik niet vinden in de activiteiten. Als ik deze zelf wil aanmaken dan komt er geen duidelijk beeld van het calorieverbruik.
Iemand tips?

Reacties

  • JessicaKuiper
    JessicaKuiper Berichten: 10 Member
    Opties
    Gevonden ;) Nu zoek ik het knopje 'verwijder bericht' ...
  • ErwinJ70
    ErwinJ70 Berichten: 53 Member
    Opties
    :D
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Jessica, je bericht hoeven we niet te verwijderen want nu kunnen anderen met dezelfde vraag ook dit vinden :)
  • ilseverhees
    ilseverhees Berichten: 39 Member
    Opties
    > @JessicaKuiper zei:
    > Ik doe de laatste tijd vaak groepslessen van lesmills, maar deze kan ik niet vinden in de activiteiten. Als ik deze zelf wil aanmaken dan komt er geen duidelijk beeld van het calorieverbruik.
    > Iemand tips?

    Oh dat wil ik ook wel weten.. hoe en waar dan?🤷‍♀️
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Dat is bijna niet te raden zonder gebruik van een hartslagmeter welke accuraat is. En dan nóg is het verbruik natte vingerwerk. Is het heel belangrijk om dit te weten?
  • ilseverhees
    ilseverhees Berichten: 39 Member
    Opties
    > @itzhanne82 zei:
    > Dat is bijna niet te raden zonder gebruik van een hartslagmeter welke accuraat is. En dan nóg is het verbruik natte vingerwerk. Is het heel belangrijk om dit te weten?

    Nope niet heel belangrijk, maar ik vind t wel leuk om bij te houden.. ook als het maar natte vinger werk is😊
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Haha, snap ik, ik heb hetzelfde. Als je er een beetje vanuit gaat dat een goede stevige wandeling van een uur rond de 300-400 kcal verband, dan kun je wellicht inschatten wat een uur intensief sporten verbrand? Ik denk, maar is echt natte vingerwerk; 500kcal.