Hardlopen met Evy - DOE ZO VOORT — Dutch (Netherlands)

Hardlopen met Evy - DOE ZO VOORT

Opties
Nu vind ik de hardloop app van Evy natuurlijk heel leuk enzo, en de motiverende Belgische zwoele stem is ook wel interessant, maar alsnog denk ik dat ik een extra steuntje in de rug zou kunnen gebruiken. Vandaag heb ik de eerste training gedaan van de 5K hardlooptraining. Ik was überhaupt al zenuwachtig om te beginnen, maar het is me gelukt!

Zijn er nog meer mensen die trainen voor het hardlopen, maar echte groentjes zijn? Let's be friends!

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Ik ben vanaf oktober bezig en wil uitbouwen naar 21km en ook nog bergop.
    Je mag me volgen op instagram.
    Hier plaats ik mijn hardloop trainingen en andere sportieve bezigheden!
  • watchmegoalltheway
    watchmegoalltheway Berichten: 6 Member
    Opties
    > @corneaarts zei:
    > Ik ben vanaf oktober bezig en wil uitbouwen naar 21km en ook nog bergop.
    > Je mag me volgen op instagram.
    > Hier plaats ik mijn hardloop trainingen en andere sportieve bezigheden!

    Top! Waar kan ik je op insta vinden?
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Corne_aarts
    Da's gemakkelijk
  • Ineke4203
    Ineke4203 Berichten: 15 Member
    Opties
    Was ook begonnen maar een vaak gooide roet in het eten! Nu aansterken
  • Ineke4203
    Ineke4203 Berichten: 15 Member
    Opties
    Een val bedoelde ik
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Hardlopen is sowieso blessure gevoelig.
    Rustig weer opbouwen
  • watchmegoalltheway
    watchmegoalltheway Berichten: 6 Member
    Opties
    Oei, @Ineke4203 dat klinkt niet goed. Hopelijk ben je snel weer op de voet! Ik heb vooraf aan deze hardloop training een paar maanden met een personal trainer aan m'n spieren en lichaamsbalans gewerkt in de hoop de kans op blessures te verkleinen. Ik hoop dat ik dat ook kan volhouden, haha.. Morgen training 2!
  • watchmegoalltheway
    watchmegoalltheway Berichten: 6 Member
    Opties
    Training twee zit erop voor vandaag. Morgen weer wat proberen te dansen en vrijdag de derde en laatste hardloop training van deze week. :) Voelt goed!
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Gister 8.4km gelopen. Vandaag naar de gym.
    Goed bezig en dans ze
  • vallieveropdanaf
    vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
    Opties
    Morgen les 2 van evy...
  • Vredehuis
    Vredehuis Berichten: 3 Member
    Opties
    pgf1myls1cqa.png
    Mijn spiermassa gaat goed op koers 65,3 kg, maar in de hardloop-proef-wedstrijd 5k kwam ik dinsdag nog 1:44 m tekort om op 1 april mijn kwartaaldoel te kunnen halen: 5k < 25m. Alibi: de nacht ervoor niet kunnen slapen en de laatste 8 weken onregelmatig of niet getraind. Wel is mijn basisconditie redelijk op orde, d.w.z. gelijk aan een jaar geleden.

    Nog 2 weken te gaan waarin ik echter weinig trainingstijd heb t.o.v. mijn werkprojecten. We zien wel, elke beetje vooruit is een dankbaar beetje vooruit! Wie gaat ook voor de 5k?!
  • ReachingThisGoal
    ReachingThisGoal Berichten: 4 Member
    Opties
    Wat leuk! Ik volg het programma samen met mijn moeder en wij zitten nu op les 15 van de 30. Ook echte groentjes, haha. Ik voeg je even toe!
  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    Leuk om tegen te komen. Meteen geïnstalleerd en aangekocht voor een jaar. Vandaag na het werk maar de meteen de eerste les doen.
  • jolandad68
    jolandad68 Berichten: 43 Member
    april 2020 aangepast
    Opties
    Ik heb ook leren hardlopen met Evy,thuis op een band. Durfde niet naar buiten. Heb toen de Santa Run in de Efteling 5 kilometer gedaan, was een weddenschap, maar gehaald.
    Na een knieoperatie 2 jaar terug, durf ik niet zo goed meer te beginnen. Morgen misschien toch eens de schoenen maar weer aan?
  • SisterSKT
    SisterSKT Berichten: 5 Member
    Opties
    Hoi hoi, ik heb het programma ook zo vaak gestart en dan halberwege afhaken door steeds een gebeurtenis zoals verhuizen, vakantie, baby.. ik ga weer beginnen maar dit keer niet met Evy. Werd op een gegeven moment geirriteerd door bepaalde liedjes.

    Dit schijnt een soortgelijk programma te zijn en dan koppelen aan de Nikerun app

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.axiommobile.running

    Succes met je doel! I'm in!
  • ChangeLifestyle66
    ChangeLifestyle66 Berichten: 5 Member
    Opties
    Ik doe ook mee, niet drie lessen in de week, dat red ik qua discipline gewoon niet. Maar 2 moet lukken :)! Ooit ook ver gekomen, nu helaas weer helemaal opnieuw. Maar hup met die beentjes hup hup hup!
  • SisterSKT
    SisterSKT Berichten: 5 Member
    Opties
    Hadden ze het programma van Evy maar zonder de muziek.