Samsung health doet raar — Dutch (Netherlands)

Samsung health doet raar

Opties
Tja het is best fijn zo'n Samsung actieve watch 2, alles houdt hij (automatisch) bij.

Nu voegde hij eerst alleen het fietsen en een circuit trainingen bij.
Toen werd ik er door iemand op gewezen dat de app bij hem wel automatisch de stappen stelde bijvoorbeeld.

Ik ben gaan puzzelen, toen gestoeid met de instelling om ook de negatieve calorieën bij te houden. Dit hielp...

Maar nu zet hij alles 30 keer erin... wie weet raad?

Ik wil dus dat hij mijn extra verbrande calorieën, die Samsung health bijhoud, gewoon registreerd...

Reacties

  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    Ik heb zelf de Galaxy watch ook en heb hetzelfde probleem alles wordt meerdere malen toegevoegd in MFP.
    Heb de koppeling opgeheven en gebruik nu alleen Strava. Kreeg het niet voor elkaar mer Shealth en iedere 30 extra vermeldingen wissen is ook niet alles.
  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    Zolang ik MFP gebruik, bijna 2 jaar, is dit al een probleem. Ik heb het al meerdere keren bij de ontwikkelaars aangegeven maar die doen er helaas niks aan. Zo ook al bij andere bugs en feature requests. MFP is top en ik wil niet zonder maar support en feedback kan beter.. Wat dat betreft gun ik ze mijn premium weer niet.. Ik gebruik health nu gewoon naast MFP.

    Tipje, als het nog werkt. MFP op je watch installeren en inloggen geeft je een jaar premium cadeau!
  • vallieveropdanaf
    vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
    Opties
    > @hhhhw123 zei:
    > Zolang ik MFP gebruik, bijna 2 jaar, is dit al een probleem. Ik heb het al meerdere keren bij de ontwikkelaars aangegeven maar die doen er helaas niks aan. Zo ook al bij andere bugs en feature requests. MFP is top en ik wil niet zonder maar support en feedback kan beter.. Wat dat betreft gun ik ze mijn premium weer niet.. Ik gebruik health nu gewoon naast MFP.
    >
    > Tipje, als het nog werkt. MFP op je watch installeren en inloggen geeft je een jaar premium cadeau!

    Ik ga je top uitproberen!
  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    hhhhw123 schreef: »
    Zolang ik MFP gebruik, bijna 2 jaar, is dit al een probleem. Ik heb het al meerdere keren bij de ontwikkelaars aangegeven maar die doen er helaas niks aan. Zo ook al bij andere bugs en feature requests. MFP is top en ik wil niet zonder maar support en feedback kan beter.. Wat dat betreft gun ik ze mijn premium weer niet.. Ik gebruik health nu gewoon naast MFP.

    Tipje, als het nog werkt. MFP op je watch installeren en inloggen geeft je een jaar premium cadeau!

    Leuke tip. Nooit geweten dat dit er was. Wel geïnstalleerd nu, maar kreeg geen melding over premium. Was al meteen ingelogd op mijn horloge dit ging automatisch.
  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    Ik heb het net even opnieuw geprobeer en krijg het ook niet meer voor elkaar. Misschien was het toen een tijdelijke actie. Zonde
  • vallieveropdanaf
    vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
    Opties
    Ik gebruik nu ook de health er maar naast. Lukt ook goed en leuke info...