Hallo! Nieuw hier 😁
Amrachel
Hallo
Ik ben Rachel en ben 28jaar.
Ik ben op deze app gekomen omdat ik ben begonnen met een keto dieet aangezien ik 10kg ben bijgekomen op een jaar doordat ik nu een jaar clean ben van cannabis. Ik heb altijd rond de 47kg gewogen (ben 1m62) en nu woog ik ineens 58. Ik zit nu op dag 2 met het dieet en geloof me, makkelijk is het niet 😂 ik ben een echte zoetekauw en mag nu helemaal niks van suiker of koolhydraten. Deze morgen op De weegschaal stond 56,8kg dus het helpt wel precies. Met joggen en fitness oefeningen erbij natuurlijk.
Ik wens iedereen veel succes met hun fitheid! En ik hoop dat iedereen gezond blijft in deze rare tijden 😘 bye bye
Ik ben Rachel en ben 28jaar.
Ik ben op deze app gekomen omdat ik ben begonnen met een keto dieet aangezien ik 10kg ben bijgekomen op een jaar doordat ik nu een jaar clean ben van cannabis. Ik heb altijd rond de 47kg gewogen (ben 1m62) en nu woog ik ineens 58. Ik zit nu op dag 2 met het dieet en geloof me, makkelijk is het niet 😂 ik ben een echte zoetekauw en mag nu helemaal niks van suiker of koolhydraten. Deze morgen op De weegschaal stond 56,8kg dus het helpt wel precies. Met joggen en fitness oefeningen erbij natuurlijk.
Ik wens iedereen veel succes met hun fitheid! En ik hoop dat iedereen gezond blijft in deze rare tijden 😘 bye bye
0
Reacties
-
Wat is de reden dat je keto wilt gaan doen?0
-
Ehhhhh zou het misschien kunnen zijn dat je nu niet gewoon op een 'normaal gewicht bent??? Ik vind je niet overdreven zwaar gezien je lengte.
Ik weet dat blowers juist vaak ondergewicht hebben als ze heel vaak blowen 😁
Anyway als.je wilt afvallen is keto niet perse nodig. Gewoon minder eten dan je verbruikt is al genoeg.1 -
Hey!
Ten eerste super dat je een jaar clean bent!
Begrijp ik uit je bericht dat je weer terug wil naar die 47 kg?
47 kilo is te mager, maar ik kan best begrijpen dat een verandering van je lichaam vervelend is..
Persoonlijk zou ik niet als doel nemen afvallen, maar gezonder worden. En een lifestyle creëren wat je langer kan volhouden. En dat is niet een keto dieet Met elk dieet val je uiteindelijk af, maar dat komt allemaal uiteindelijk door kcal restrictie. Dus waarom kiezen voor iets wat moeilijker vol te houden is?
Succes!!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 863 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 255 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes