Eindelijk weer in die flow! — Dutch (Netherlands)

Eindelijk weer in die flow!

Opties
Linda_mfp_160818
Linda_mfp_160818 Berichten: 14 Member
Hey allemaal!

Sinds 2015 al lid en toentertijd 10 kg afgevallen en enkele jaren laten nog eens 4kg. Had een mooi gewicht van 54/55 kg met een lengte van 1.61 en ben jaren stabiel gebleven. Toen werd ik zwanger en heb anderhalf jaar na de geboorte van mijn zoon rond de 62 kg gewogen tot ik 2 weken geleden eindelijk weer die flow te pakken had van gezonder eten, bewustere keuzes maken en ook gewoon minder eten. Wat voelt dat weer fijn.
Ik loop al jaren hard maar met die kilo’s meer voelde het nooit echt lekker meer.

Mijn streef gewicht is 55 kg en ik neem nu 1.600 calorieën per dag en kies bewuster maar sta verbied mezelf geen dingen. Inmiddels al 1,5 kwijt en de motivatie wordt alleen maar groter. Zodra ik dit gewicht heb bereikt ga ik toe werken aan stabilisatie zodat ik dit gewicht makkelijk kan behouden.

Ik heb geen vrienden hier dus voeg mij gerust toe! Ik ben altijd op zoek naar inspiratie omtrent voeding en benieuwd naar jullie recepten en routines.

Groetjes Linda.

Reacties

  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    Welkom Linda.
    1,5 kilo kwijt, dat gaat al lekker.
    Ik voeg je toe. Vindt het leuk om andere MFP leden te volgen.

    Groet

    Vincent
  • Linda_mfp_160818
    Linda_mfp_160818 Berichten: 14 Member
    Opties
    > @vvroegop zei:
    > Welkom Linda.
    > 1,5 kilo kwijt, dat gaat al lekker.
    > Ik voeg je toe. Vindt het leuk om andere MFP leden te volgen.
    >
    > Groet
    >
    > Vincent

    Leuk Vincent!
  • vallieveropdanaf
    vallieveropdanaf Berichten: 90 Member
    Opties
    Welkom!!
  • Linda_mfp_160818
    Linda_mfp_160818 Berichten: 14 Member
    Opties
    > @vallieveropdanaf zei:
    > Welkom!!

    Dankje!
  • sarahdoom19
    sarahdoom19 Berichten: 13 Member
    Opties
    > @LindavanderVeen250 zei:
    > Hey allemaal!
    >
    > Sinds 2015 al lid en toentertijd 10 kg afgevallen en enkele jaren laten nog eens 4kg. Had een mooi gewicht van 54/55 kg met een lengte van 1.61 en ben jaren stabiel gebleven. Toen werd ik zwanger en heb anderhalf jaar na de geboorte van mijn zoon rond de 62 kg gewogen tot ik 2 weken geleden eindelijk weer die flow te pakken had van gezonder eten, bewustere keuzes maken en ook gewoon minder eten. Wat voelt dat weer fijn.
    > Ik loop al jaren hard maar met die kilo’s meer voelde het nooit echt lekker meer.
    >
    > Mijn streef gewicht is 55 kg en ik neem nu 1.600 calorieën per dag en kies bewuster maar sta verbied mezelf geen dingen. Inmiddels al 1,5 kwijt en de motivatie wordt alleen maar groter. Zodra ik dit gewicht heb bereikt ga ik toe werken aan stabilisatie zodat ik dit gewicht makkelijk kan behouden.
    >
    > Ik heb geen vrienden hier dus voeg mij gerust toe! Ik ben altijd op zoek naar inspiratie omtrent voeding en benieuwd naar jullie recepten en routines.
    >
    > Groetjes Linda.

    Hey Linda

    Mijn doel is ook 55 kg (wel 1m65) en weeg nu 60 kg. Mijn vraag naar jou toe is of je actief bent want ik sikkel wat met mijn hoeveel calorieën ik moeten eten elke dag. Ik heb een zittende job maar sport wel 4x per week zo'n 30 minuten.

    Groetjes Sarah
  • Linda_mfp_160818
    Linda_mfp_160818 Berichten: 14 Member
    Opties
    > @sarahdoom19 zei:
    > > @LindavanderVeen250 zei:
    > > Hey allemaal!
    > >
    > > Sinds 2015 al lid en toentertijd 10 kg afgevallen en enkele jaren laten nog eens 4kg. Had een mooi gewicht van 54/55 kg met een lengte van 1.61 en ben jaren stabiel gebleven. Toen werd ik zwanger en heb anderhalf jaar na de geboorte van mijn zoon rond de 62 kg gewogen tot ik 2 weken geleden eindelijk weer die flow te pakken had van gezonder eten, bewustere keuzes maken en ook gewoon minder eten. Wat voelt dat weer fijn.
    > > Ik loop al jaren hard maar met die kilo’s meer voelde het nooit echt lekker meer.
    > >
    > > Mijn streef gewicht is 55 kg en ik neem nu 1.600 calorieën per dag en kies bewuster maar sta verbied mezelf geen dingen. Inmiddels al 1,5 kwijt en de motivatie wordt alleen maar groter. Zodra ik dit gewicht heb bereikt ga ik toe werken aan stabilisatie zodat ik dit gewicht makkelijk kan behouden.
    > >
    > > Ik heb geen vrienden hier dus voeg mij gerust toe! Ik ben altijd op zoek naar inspiratie omtrent voeding en benieuwd naar jullie recepten en routines.
    > >
    > > Groetjes Linda.
    >
    > Hey Linda
    >
    > Mijn doel is ook 55 kg (wel 1m65) en weeg nu 60 kg. Mijn vraag naar jou toe is of je actief bent want ik sikkel wat met mijn hoeveel calorieën ik moeten eten elke dag. Ik heb een zittende job maar sport wel 4x per week zo'n 30 minuten.
    >
    > Groetjes Sarah

    Hey Sarah!

    Ik heb ook een zittend beroep en sport 3x per week. Alleen hardlopen. Daarnaast ga ik ook wel wandelen of een eindje fietsen maar zie dat niet echt als sport.

    Ik zit op 1490 calorieën per dag en dat heeft eerder goed voor mij gewerkt. Gaat natuurlijk niet supersnel maar is wel makkelijk vol te houden erna. Ik viel ongeveer 2 kilo per maand af.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Linda, welkom terug! Voeg mij maar toe hoor :)