Sport apps — Dutch (Netherlands)

Sport apps

Opties
rddd8
rddd8 Berichten: 35 Member
Hi allemaal,

Ik ben even benieuwd, gebruiken jullie ook apps voor tijdens het sporten?

Ikzelf gebruik jefit, je kunt zelf oefeningen toevoegen wat ik echt super fijn vind!

Verder krijg je een wekelijkse rapportage van je sportprestaties en zie je hoeveel KG je in totaal hebt gelift, hoeveel tijd meer of minder etc.

Ik vind dat erg motiverend en ook handig om daar zicht over te hebben, zodat je je voortgang kunt bijhouden.

Was benieuwd naar hoe anderen dat doen :)

Reacties

  • ruudsint
    ruudsint Berichten: 26 Member
    Opties
    Ik hou mijn voortgang bij in excel... en neem daarin alles op dus gewicht herhalingen enz in geval van kracht en snelheid, duur en eventuele helling bij de loopband of zwaarte bij het roeien. Zo heeft elk apparaat zijn eigen gegevens en alles hou ik bij in excel, op deze manier zie ik heel gauw mijn instelling per apparaat en mijn vorderingen...
  • rddd8
    rddd8 Berichten: 35 Member
    Opties
    > @ruudsint zei:
    > Ik hou mijn voortgang bij in excel... en neem daarin alles op dus gewicht herhalingen enz in geval van kracht en snelheid, duur en eventuele helling bij de loopband of zwaarte bij het roeien. Zo heeft elk apparaat zijn eigen gegevens en alles hou ik bij in excel, op deze manier zie ik heel gauw mijn instelling per apparaat en mijn vorderingen...


    Ah wat goed! Is dat niet teveel gedoe? Lijkt me moeilijk onthouden allemaal. Of gebruik je excel op je telefoon?
  • Linda_mfp_160818
    Linda_mfp_160818 Berichten: 14 Member
    Opties
    Ik doe aan hardlopen en gebruik daarvoor mijn Apple Watch. Erg tevreden over.
  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    Hardlopen/fiesten/wandelen vrijwel allemaal via Strava/Samsung health.
    Kracht training houd ik ook bij in de MFP app.
  • ruudsint
    ruudsint Berichten: 26 Member
    april 2020 aangepast
    Opties
    rddd8 schreef: »

    Ah wat goed! Is dat niet teveel gedoe? Lijkt me moeilijk onthouden allemaal. Of gebruik je excel op je telefoon?

    Alle bestanden in one-drive en je kunt Excel ook op de telefoon gebruiken. Zo werk ik ook met Excel om de bloedsuikerspiegel en bloeddruk van mijn vriendin bij te houden. De overzichten stuur ik dan als pdf naar de diabetesverpleegkundige vooraf aan een gesprek. Praat ook veel makkelijker als iedereen de resultaten heeft.

  • Conradvang
    Conradvang Berichten: 6 Member
    Opties
    Registreer alles in Garmin Connect. Cardio doe ik op eigen inzicht. Voor (kracht) trainingen gebruik ik verder ook adidas Training, kan je schema laten opstellen of een bestaande volgen.

    Op 29 mei start er een challenge op de adidas app #hometeamhero , waarbij ze voor elk actief uur $1,- doneren (tot een max. van $1 miljoen).
    ( https://www.runtastic.com/challenges/all/hometeam-heroes?utm_source=adidas&utm_medium=link&utm_campaign=hometeam_heroes&utm_content=homepage_adidas&utm_term=19052020 )