Instellingen — Dutch (Netherlands)

Instellingen

Hoi, sinds een dag of twee opent de 'pagina' Forums niet meer standaard op Recente discussies. In plaats daarvan krijg ik nu een pagina met alle discussie en moet ik handmatig Recente Discussie ingeven...
Weet iemand hoe ik MFP zo kan instellen dat Forums weer standaard opent op de pagina Recente Discussies? Ik kan het nergens vinden en krijg het niet voor elkaar... Wat zie ik, al dan niet, over het hoofd? Alvast dank voor je hulp!!

Reacties

• Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    🙈blijkbaar weer zo'n bug waar we last van hebben......ik heb precies hetzelfde.
  • ErwinJ70
    ErwinJ70 Berichten: 53 Member
    > @Manga23 zei:
    > 🙈blijkbaar weer zo'n bug waar we last van hebben......ik heb precies hetzelfde.

Hmmm. Moet ik m nou opnieuw installeren? Zit ik net zo lekker in m'n reeks van 200+ dagen inloggen... :)
    Óf blijft ie gewoon doortellen? Weet jij dat?
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    > @ErwinJ70 zei:
    > > @Manga23 zei:
    > > 🙈blijkbaar weer zo'n bug waar we last van hebben......ik heb precies hetzelfde.
    >
    > Hmmm. Moet ik m nou opnieuw installeren? Zit ik net zo lekker in m'n reeks van 200+ dagen inloggen... :)
    > Óf blijft ie gewoon doortellen? Weet jij dat?

Blijft gewoon doortellen ook als je hem verwijderd en opnieuw installeer.......dus misschien de moeite waard om te proberen
  • ErwinJ70
    ErwinJ70 Berichten: 53 Member
    > @Manga23

Thanks! Dan ga ik dat toch maar proberen. Misschien zijn dan ook direct een aantal andere bugs eruit... :)