Hallo 😊 — Dutch (Netherlands)

Hallo 😊

Opties
Hey allemaal!!
Ik stel me even voor...
Ik ben Averil en al heel mijn leven op dieet 😏. Enfin... Ben nu de app goed aan het gebruiken, en hopelijk helpt het mij om eindelijk mijn doel te bereiken. Ik sport nu bijna iedere dag en begin eindelijk wat verschil te merken. Verder hoop ik hier wat motivatie te vinden. Ik zie het alvast helemaal zitten 👊💪

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Mooie naam.😊
    Welkom!!!
    Sporten helpt inderdaad. Het voordeel van meer bewegen ipv nog minder eten , is dat je je ook fitter en dus beter gaat voelen..

    Ik ben nu ook ipv 3 a 4 keer per week, naar 5 a 6 keer per week sporten gegaan. Gewoon thuis!

    Succes!!!
    Je mag me best toevoegen
  • veroke45
    veroke45 Berichten: 4 Member
    Opties
    Idem .Probeerde ook al van alles en echt wel met resultaat mr belandde telkens opnieuw ik oude slechte gewoontes met als gevolg...extra kilo erbij.Het best is nog altijd meer kcal verbruiken dan innemen. Ik nam deze keer dus ook een personal trainer inder de arm om me een workout op te stellen ....yes we can🙌
  • averilcallebaut
    averilcallebaut Berichten: 9 Member
    Opties
    > @corneaarts zei:
    > Mooie naam.😊
    > Welkom!!!
    > Sporten helpt inderdaad. Het voordeel van meer bewegen ipv nog minder eten , is dat je je ook fitter en dus beter gaat voelen..
    >
    > Ik ben nu ook ipv 3 a 4 keer per week, naar 5 a 6 keer per week sporten gegaan. Gewoon thuis!
    >
    > Succes!!!
    > Je mag me best toevoegen

    Dank u!
    Maar hoe voeg ik iemand toe?
    Heb er geen idee van eigenlijk 🙈
  • averilcallebaut
    averilcallebaut Berichten: 9 Member
    Opties
    > @veroke45 zei:
    > Idem .Probeerde ook al van alles en echt wel met resultaat mr belandde telkens opnieuw ik oude slechte gewoontes met als gevolg...extra kilo erbij.Het best is nog altijd meer kcal verbruiken dan innemen. Ik nam deze keer dus ook een personal trainer inder de arm om me een workout op te stellen ....yes we can🙌

    Ken dat! Zo hopeloos dat je de zotste dingen zou proberen om er te komen!
    Maar moet zeggen dat ik wel goed kan trainen hier thuis. We hebben in de kelder een hele gym gemaakt. En nu sinds een maand ben ik eindelijk in gang geschoten. Zoek filmpjes op op internet en cast ik op mijn tv in de gym. Zo Heb ik ook mijn trainer bij me. Maar een beetje goedkoper of een personal trainer 🙈😁