Motivatie vrienden — Dutch (Netherlands)

Motivatie vrienden

Opties
Hey, Ik ben op zoek naar wat vrienden die me verder wat willen motieven. Als ik het een en ander zie langs komen geef ik minder snel op!
Voeg me gerust toe! Samen staan we sterker 😁👊💪💥

Reacties

  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Welkom, ik heb geen idee wat je doelen zijn maar ik kan je toevoegen hoor. Heel veel succes in ieder geval 👊👊
  • averilcallebaut
    averilcallebaut Berichten: 9 Member
    Opties
    > @Manga23 zei:
    > Welkom, ik heb geen idee wat je doelen zijn maar ik kan je toevoegen hoor. Heel veel succes in ieder geval 👊👊

    Doelen zijn afvallen in vetmassa en spiermassa bijkomen. 😁
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Dat gaat niet altijd goed samen. Voor spiermassa moet je voldoende eten (minstens onderhoud) en voor vet verliezen dien je in een tekort te eten. Je kunt wel bouwen in een tekort maar optimaal is het niet.
  • averilcallebaut
    averilcallebaut Berichten: 9 Member
    Opties
    > @itzhanne82 zei:
    > Dat gaat niet altijd goed samen. Voor spiermassa moet je voldoende eten (minstens onderhoud) en voor vet verliezen dien je in een tekort te eten. Je kunt wel bouwen in een tekort maar optimaal is het niet.

    Ja... dat dacht ik al 😏
    We zullen maar beginnen bij het begin en eerst van mijn vetjes af te geraken. Maar het komt goed! Ben goed bezig. Sport veel en eet gezond. Tis een begin 😊💪
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Gezond eten zegt niks over je calorietekort. Ik weet niet of je je TDEE en/BMR al uitgerekend had, maar veel mensen maken de denkfout dat wanneer het eten "gezond" is dat je er ongelimiteerd van kunt eten. Dat is dus niet zo. Mijn vraag dan ook; eet je in een tekort en houd je je gewicht dagelijks bij zodat je een weekgemiddelde hebt?
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Averil, welkom en succes!
  • averilcallebaut
    averilcallebaut Berichten: 9 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Hi Averil, welkom en succes!

    Dank u! 😁
  • hmkooyman
    hmkooyman Berichten: 5 Member
    Opties
    Hey, ik zoek ook een buddy. Voeg me gerust toe!☺
  • heyhowyoudoing
    heyhowyoudoing Berichten: 4 Member
    Opties
    Voeg me maar toe :)