Motivatie vrienden
averilcallebaut
Hey, Ik ben op zoek naar wat vrienden die me verder wat willen motieven. Als ik het een en ander zie langs komen geef ik minder snel op!
Voeg me gerust toe! Samen staan we sterker 😁👊💪💥
Voeg me gerust toe! Samen staan we sterker 😁👊💪💥
2
Reacties
-
Welkom, ik heb geen idee wat je doelen zijn maar ik kan je toevoegen hoor. Heel veel succes in ieder geval 👊👊1
-
> @Manga23 zei:
> Welkom, ik heb geen idee wat je doelen zijn maar ik kan je toevoegen hoor. Heel veel succes in ieder geval 👊👊
Doelen zijn afvallen in vetmassa en spiermassa bijkomen. 😁0 -
Dat gaat niet altijd goed samen. Voor spiermassa moet je voldoende eten (minstens onderhoud) en voor vet verliezen dien je in een tekort te eten. Je kunt wel bouwen in een tekort maar optimaal is het niet.2
-
> @itzhanne82 zei:
> Dat gaat niet altijd goed samen. Voor spiermassa moet je voldoende eten (minstens onderhoud) en voor vet verliezen dien je in een tekort te eten. Je kunt wel bouwen in een tekort maar optimaal is het niet.
Ja... dat dacht ik al 😏
We zullen maar beginnen bij het begin en eerst van mijn vetjes af te geraken. Maar het komt goed! Ben goed bezig. Sport veel en eet gezond. Tis een begin 😊💪0 -
Gezond eten zegt niks over je calorietekort. Ik weet niet of je je TDEE en/BMR al uitgerekend had, maar veel mensen maken de denkfout dat wanneer het eten "gezond" is dat je er ongelimiteerd van kunt eten. Dat is dus niet zo. Mijn vraag dan ook; eet je in een tekort en houd je je gewicht dagelijks bij zodat je een weekgemiddelde hebt?0
-
Hi Averil, welkom en succes!0
-
0
-
Hey, ik zoek ook een buddy. Voeg me gerust toe!☺0
-
Voeg me maar toe0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 855 Stel jezelf voor