Vandaag 169 kilo doel 120 kilo — Dutch (Netherlands)

Vandaag 169 kilo doel 120 kilo

Opties
Ik wil 1 kilo per week afvallen iemand tips en tricks ? Wil niet onder de calorieën gaan zitten gewoon eten wat ik nodig heb. Mijn calorieën inname is 3350 calorieën per dag om 1 kilo per week af te vallen. Vrienden voor motivatie welkom

Reacties

  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    Dacht dat je juist onder je caloriebehoefte moest gaan zitten om af te vallen. Anders meer beweging denk ik.
    Ik ben zelf al een aantal maanden afwisselend aan het vasten. Begonnen met de 16:8 cyclus, waarbij ik van 20:00 avond tot 12:00 s, middags niks at en alleen water/ thee zonder suiker en zwarte koffie dronk.
    Nu sinds twee dagen begonnen met 18-6. Je snapt het 19:00 stop ik met eten en dan tot 13:00.
    Ik voel mijzelf hier heel lekker bij het helpt ook met afvallen. Wel discipline en geduld.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Gewicht verliezen gaat niet lineair, dus de stelling en de hoop wellicht dat je elke week 1kg wilt/ gaat verliezen is niet realistisch. Als je je TDEE weet, dan kun je daar om te beginnen (afhankelijk van hoeveel overgewicht je hebt) 200-300 kcal onder gaan zitten.