Hallo allemaal — Dutch (Netherlands)

Hallo allemaal

Opties
pschmitzheres1880
pschmitzheres1880 Berichten: 2 Member
mei 2020 aangepast in Stel jezelf voor
Wat fijn dat ik hier ben. Nee sorry dat klinkt wel heel afgezaagd en voor mijn gevoel net alsof ik een hoge eigendunk van mezelf heb. Maar niets is minder waar.

Ik ben Patricia, 36 jaar en woonachtig in Landgraaf. Daar werk ik als postbezorger en daarnaast werk ik als interieurverzorgster in een brasserie. Nu natuurlijk even niet door de Corona crisis maar ik hoop dat het snel weer kan.

Ik ben getrouwd met een vrouw en samen hebben wij een zoontje van inmiddels al weer 6 jaar.

Afvallen is iets waar ik mijn leven lang moeite mee heb gehad. Ik ben door verschillende gebeurtenissen een enorme emotie eter. Heb daar overigens hulp voor gehad maar het bracht niet het gewenste effect helaas. Middels deze app hoop ik wat meer en stok achter de deur te hebben en wie weet kom ik hier een buddy tegen die me volledig kan steunen.

Reacties

  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    Welkom Patricia.
    Als postbezorger moeten de 10000 stappen geen probleem zijn. De app heeft mij in de afgelopen 5 maanden dat ik het gebruikt erg geholpen.
    In het begin scande ik met de app alle barcodes van wat ik ging eten, zo kreeg ik een goed idee wat ik ging eten of juist niet moest eten of kleinere porties.
  • pschmitzheres1880
    pschmitzheres1880 Berichten: 2 Member
    Opties
    > @vvroegop zei:
    > Welkom Patricia.
    > Als postbezorger moeten de 10000 stappen geen probleem zijn. De app heeft mij in de afgelopen 5 maanden dat ik het gebruikt erg geholpen.
    > In het begin scande ik met de app alle barcodes van wat ik ging eten, zo kreeg ik een goed idee wat ik ging eten of juist niet moest eten of kleinere porties.

    De 10000 stappen zijn op de dagen dat ik werk inderdaad niet zo'n probleem. Dan zit ik soms al snel op het dubbele of meer dan dat. Maar de dagen dat ik vrij ben is dat lastiger.

    Ik ben inderdaad nu barcodes aan het scannen. Alleen als ik bijvoorbeeld bami ofzo eet, dan vind ik dat lastiger, want het is dan maar gokken hoeveel vlees en groenten er op mijn bord belanden en op het bord van mijn vrouw en zoon. En hoeveel kruiden en dergelijke.
  • vvroegop
    vvroegop Berichten: 120 Member
    Opties
    @pschmitzheres1880 je kan in de app ook zoeken naar Bami. Dan krijg je een aantal voorstellen. Je zou het portie dat je eet eventueel nog kunnen wegen om het iets nauwkeuriger te krijgen

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Als je pan maakt, kan je alles invoeren. En als je een kwart op eet, vul je 0.25 van je maaltijd in.
  • Kat_IH
    Kat_IH Berichten: 19 Member
    Opties
    Ik voeg altijd de volledige maaltijd in, dus de ingrediënten voor iedereen. En dan zet ik mijn bord op de keukenweegschaal en weeg ik mijn portie af.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Patricia, welkom en succes :)