Hoe gebruiken jullie MFP? — Dutch (Netherlands)

Hoe gebruiken jullie MFP?

Opties
Okee dit is een beetje een stomme titel maar ik weet even geen andere. Ik lees veel over groente afwegen en alles echt strikt bij houden en dan denk ik hoe dan. Ik gebruik MFP voornamelijk op mijn telefoon en scan dus het product als ik het pak en het nog niet in mijn lijstje staat. Maar als MFP dan een product vind en de informatie klopt niet dan kan ik het ook niet aanpassen zodat het wel klopt. Op mijn computer kan dat wel zag ik maar hoe doe je dat dan gedurende de dag? Of bewaar je alle verpakkingen en voeg je dat later allemaal in een keer in op je computer zodat je fouten aan kan passen?

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik heb mijn eigen database aangemaakt door de producten allemaal handmatig in te voeren. Wanneer ik het product scan, dan check ik altijd het label en wanneer dit niet overeenkomt, dan maak ik het product zelf aan. Ik plan mijn maaltijden van tevoren in, dus ik heb het euvel wat jij beschrijft niet. Plus, in bijna alle gevallen heb ik het product al in mijn database staan en kan ik het gewoon toevoegen.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Ik kan het wel aanpassen op mijn telefoon, via voedingsmiddel rapporteren geloof ik
  • sakurablossoms82
    sakurablossoms82 Berichten: 42 Member
    Opties
    Bedankt.. Ik zal dat met nieuwe producten eens gaan proberen en doen.